26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Grattis Grattis Får man lov och fråga blivande Frun hur gammal hon bliver
(har hört att man aldrig ska fråga en dam hur gammal hon är)
Grattis Grattis Får man lov och fråga blivande Frun hur gammal hon bliver
(har hört att man aldrig ska fråga en dam hur gammal hon är)
Godmorgon tjejer
Igår blev jag hippad efter en hemsk lördag med sorg i hjärtat då jag trodde att det inte skulle bli någon. Så kom dom på söndag morgon
oj oj nåt dumt hände
kanske det kanske Annars så får vi nog stå ut med detta tills hela tråden är fylld och vi gör en ny
Godmorgon tjejer. Idag = 4 dagar kvar *aaaahhh* *fnittrar hysteriskt*
Igår satt vi med bindning av vigselprogram. Löpande band metoden. Jag M2b och svägerskan.
Idag blir det till att åka in till Panduro och köpa mer band. Dom 29 meter som jag köpt räckte inte
Festprogrammen är ju kvar. Och bindning av placringskort.
Imorgon ska vi till kyrkan med sångerskan och prov sjunga. Prällen kommer förhoppningsvis dit oxå.
Idag börjar skruttan skolan så nu ska vi snart dit. Och sen hem för några timmar av pill i lugn och ro, *sååå skönt*
Början till maten står i kylen och "gottar till sig", allt känns som det sakta med säkert faller på plats. M2b:s semester börjar imorgon igen,. Ska bli så skönt att ha honom hemma dom sista dagarna innan dagen D.
Hur står det till för alla er? allt är som det ska? Kram
Känns som att jag har huuuur mycket som helst kvar (vilket vi inte har) Men jag kan inte släppa tanken på att jag GLÖMT nåt. *åhhh*
mig kommer ni nog inte se så himlans mycket av härinne dom sista dagarna nu
Så hörs vi inte så önskar jag er alla en helt underbar lördag. *hoppas alla säger ja*
Kram på er tjejer. Nästa gång vi snackas är vi alla fruar *hihi* Pirrar gott i magen nu
Princessdiamond hehe jo då men det har jag ju redan sagt till henne att det är okej. Det är Sankta Birgittas Kapell som gäller kl 14:00
Ni är välkomna att komma och kika på
Blivande J ELLER HUR är det trist när folk avbokar så här i sista stund
Vi har oxå några (känns som massor) som avbokat i "sista stund". Man blir såå otroligt trött. Men vi får se det som så- VI missar ingenting. DOM missar årets händelse.
Nja inte så mycket. Mest nervös över om allt kommer klaffa. MEN det gör det. Ska vi se till.
NU sticker jag igen. Får vi se när jag återkommer.
Godmorgon tjejer.
Nu är det lite mer än 24 timmar kvar tills vi alla är gifta kvinnor.
För en gångs skull är jag lugn som en filbunke
Listan för idag är låååång
Kommer ju inte hinna komma in imorgon (tror jag) Så lycka till allihopa. HA en HEEELT fantastiks dag. Det ska vi ha
Längtar så tills söndag morgon då M2b öppnar sina morgongåvor *hihi sååå spänd*
Jag och my MAAAAAN sitter vid datorn och hälsar till er alla som nu oxå är lyckligt nygifta We did it
En underbar dag med massa knas och roligt.
KOmmer in och berättar om dagen när vi är pigga och goa
Vi har fått lite av våra bilder Mer får vi idag. Ska hämta 2 cd skivor med foton från fotografen idag *hehe*
Ska bli såå kul att se hur allt blev.
Kommer lägga ut bilder senare på våran hemsida
Igår kom äntligen brevet från skattemyndigheten. Postat till MIG i mitt NYA namn
J*klar annama vilken känsla det var. Kan säga att det brevet kommer att hamna i scrapbooken från bröllopet. Och sitta där i all evighet
Efternamet firades med underbart god middag, ostbricka och ett glasvin på aftonkvisten
Mycket mys.
Thindris. Jag känner samma sak som dig. Kan säga att jag e ganska tom i hjärnan på saker nu när allt är klart. JAG SAKNAR REDAN våra tjötstunder *hehe*
Men vi kanske kommer tillbaka igen när det är dags att fira 10 år eller nåt.
Nää nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det liseberg och djurdag där som gäller
Kram på er alla
oj oj oj så fina ni var Kom ju på nu när jag satt och kollade på bilder att vi glömde akutkittet hemma *hehe* Smart att komma på det nu såhär nästan 3 veckor efter
hmm. Vigselbeviset? vi fick det från prästen samma dag som vigsel om jag inte minns helt fel. Sen så fick jag ju en bekräftelse på namnändringen för ca 2 veckor sedan från skattemyndigheten Ring och fråga dom vet jag
Hej tjejer. Hoppas att allt är bra med er. Ser några av er lite titt som tätt inne på bt. Kul att vissa av oss/ er fortfarande har "orken" att vara här inne och bubbla
Själv är jag helt tom i bollen känns det som och kan inte komma med några vettiga förslag..
Uppdatering om oss. VI är GIFTA *hehe* känns fortfarande helt otroligt. Men gud så skönt det är.
Lika roligt varje gång då man ska dra sitt nya efternamn, Ingen fattar nåt. *Asg*
Har nu börjat skolan och pluggar förfullt. Såå otroligt roligt, Men heter fortfarande mitt flickenamn där (då lärarna nog inte kan uttala mitt nya)
Vi njuter av vareviga dag tillsammans och kommer titt som tätt på att vi inte är flick/pojk- vän & sambo längre utan man & fru /fru & man
Går väl nu och diskuterar bröllopsresan. Vi har ju inte haft någon utan sagt att det kommer när det kommer. Men nu snackar vi ÄNTLIGEN om det.
Hur är det med er andra? Känns allt lika tipp topp som innan?
Kram på er tjejer.