Inlägg från: HanOchJag |Visa alla inlägg
  • HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Trull nää gud va jobbig och trist för er jag blev riktigt ledsen när jag läste ditt inlägg.

Rockbröllop jag åt frukost Gissa vart den hamna *asg*

I TOALETTEN. Men jag är inte gravid.
    M2b bara skratta och myste när jag sa att jag är illamående och spyr.

Hmm ja, man kanske inte ska göra ett test idag iallefall. Får ju avvakta några dagar.
    Nu har jag ätit ett äpple, håller tummarna för att det stannar där det ska

• HanOchJag

Rockbröllop hur snabbt kan man bli morgon sjuk då??Tycker det känns som att det är alldeles för tidigt för att känna nåt. Med Shola så var det enda jag kände av kaffe. Det KUNDE jag inte dricka med jag vsste inte varför.

Har aldrig haft nåt illamående så jag är heelt ovetandes

• HanOchJag

Jag har ett test i köket, Köpte 2 sist. OCh tänkte att det var lika bra att ha _utifall_ att.

Men är inte morgon P_I_S_S_E_T bäst?

• HanOchJag

Btw så ska jag inte ha mensen förräns i september igen.

• HanOchJag

Rockbröllop mm vi får se. Ska vänta tills jag blir kissnödig. Så ska vi se om jag vågar. Tänk om man skulle vara Gravid (vilket jag inte e ) Då får man ju inte dricka champis på bröllopet. *ojojoj*

• HanOchJag

Jupps jag lovar att uppdatera er när jag vet

Nu är det tvättis som gäller.

• HanOchJag

Rockbröllop hehe nää du jag skippade faktiskt det.Känns som det är alldeles för tidigt. Vill avvakta några dagar till. kanske till och med efter bröllopet. Känner att jag inte vill ha svar på det just nu. Kanske kan förtränga det lite och få ytterligare en dröm uppfylld efter bröllopet

Så ni får snällt bita er i tummen och vänta. *hehe*

Vad duktug du är som sytt 80 !!!! meter löpare. Oj oj. Sitter det i ett stycke tro (blond)

• HanOchJag

Nää inge kräks idag. mår fortfarande illa. Typ M2b gav mig morgon pussen och jag höll på att kräkas. *uscha låter hemskt* Men det gick bra. endå.*hehe*

Får väl se hur det blir när frullen är nere.

• HanOchJag

snart 1000de inlägget. Bra jobbat tjejer.

• HanOchJag

Nu 1000de inlägget *hehe* var bara tvungen. Får vi se om jag hinner eller om någonannna är snabbare

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)