Inlägg från: HanOchJag |Visa alla inlägg
  • HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

madelyn usch inte bra med krashad dator. Inget viktigt som låg där på och försvann hoppas jag.
    Våran dator har oxå börjat krångla (som den gör ibland innan den dör helt) Men M2b var väldans snabb den här gången och brände över ALLT som vi måste ha till skivor så nu får den gärna krasha om den vill *hehe*

(fast det vill inte jag)

• HanOchJag

ajdå. fan det är inte kul när sådant händer. Känns som det händer en hel del skit nu innan bröllopet. INte alls roligt. Vi har haft det riktigt jä_v_ligt nu dom sista 2 veckorna.

• HanOchJag

madelyn asså nä och ja. Vi har definitivt fått en nytändning såhär inför bröllopet. Men det är så mycker runt oss som gör att det blir extra mycket spänningar och "bråk". M2bs mormor ligger sjuk nere i Iran,.Brutna revben och typ förlamad och bara väntar på döden Och sen min älskade far som Antagligen fick en hjärnblödning för ca 1 och en halv vecka sedan. Men envis som han e vägrar han att åka till sjukhuset trots riskerna. SÅ man kan nog lugnt säga att det varit alldeles för mycket just nu

Mitt bland allt strul så händer det lite kul iallefall. M2bs kläder är KLARA Och han ringde precis och sa att han bokat min favvobil till bröllopet.

EN BUBBLA CAB
    Så söt men sååå mycket stryk vi kommer få av Shola *hehe*

• HanOchJag

Tack allihopa.
    Man försöker ju vara så stark som möjligt genom allt detta. Känns lite knas att det ska bli såhär så nära in på. Aldrig roligt när ens familjemedlemmar blir sjuka.Och speciellt inte så nära inpå bröllop.

PaNic TACK Fick lite tårar i ögonen nu när jag läste ditt inlägg. Man glömmer lätt av allt som man gör (och inte gör) när det blir så här. Man försöker vara stark endå

IDag blir det hem till mamsen och papsen (kramas på pappa) För att mäta hur mycket som behövs sys in på brudklänningarna. Undra om det blivit några fler cm ?!?!

• HanOchJag

Godmorgon tjejer. Jo då visst börjar man tröttna lite. Känns som man gjort så mycket och legat i bra hela tiden. Till och med vart lite snabb (vilket vi är glada för nu) Men endå känns det som att allt bara hopar sig.

Ska väl ta tag i saker idag. Bäst att sätta igång när man känner att man har energin (så här kl 7:00 på morran)

• HanOchJag

Thindris typ sitter nu med det sista från våran sida på festprogrammet. Sen är resten upp till toastmastrarna. Lite svårt med kommunikationen där eftersom den ena sitter här i Gbg och den andra på Jersey, Hmm. Hoppas dom kan lösa det på bästa sätt.

• HanOchJag

Mi-is jag förstår dig. Du är så välkommen så att spilla ut ilskan för oss (eller mig iallefall ) Sådana dagar har nog vi allihopa haft eller får. Men varför säger du inte till svärföräldrarna att din mamma har ett enda litet önskemål och att du/ni vill genomföra det? det är ju trots allt eran dag (även om dom lägger till lite/mycket pengar)

• HanOchJag

Godmorgon tjejer.
    ankimattias Oj oj oj. Men hur kan man gö så då? Har ni någon back up fotograf? Hoppas verkligen att det löser sig för er. Själv börjar jag bli nervös över våran fotograf. Har haft en gnagande känsla om att nåt är fel med hon som ska fota, Och har bett M2b ringa. Han mejla och ringde men har ej fått svar. Hoppas verkligen inte att det blir nåt problem. Som budgeten är nu så har vi INTE råd att gå och hyra en fotograf. Inte med dom priserna som e. *tyvärr*

• HanOchJag

Glücklich vi kommer att ha "det vackraste"som ingågnsmusik, sen youre my inspiration och utgångslåten som inte riktigt är bestämd ännu.

Schema för dagen har vi inte börjat med ännu. Sitte rnu och ska vika vigselprogrammen (tack vare underbar hjälp från bridecilla)

Måste in på stan nu oxå och leta guldband som en galning. Usch va trött man blir.. JA ja *s*

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)