26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Thindris jätte snällt. Tror att M2b kan fixa det här hemma. MEn jag meddelar om vi inte kan och behöver hjälp
Thindris jätte snällt. Tror att M2b kan fixa det här hemma. MEn jag meddelar om vi inte kan och behöver hjälp
madelyn min korsett och trosa som jag ska ha kommer därifrån. Hade turen för ett bra tag sedan att hitta korsetten på rea. Typ 75 kr Har aldrig använt den så nu var det ju läge
Rockbröllop nää gud va trist Och så nära inpå oxå. Men gör som vi andra GÅ TILL H&M
Där kan du säker ligen hitta nåt som duger iallefall. Om du inte har D kupa vill säga. Då hittar du nog nada
Madelyn ja det var super bra pris Är såå nöjd.
Var på panduro igår för att köpa in mer av våran guldtråd som vi ska ha till placeringskorten. Precis innan jag går in så kände jag på mig att det skulle vara slut. Och mycket riktigt. DÄr det brukar hänga fanns ingenting. Så jag fråga tjejen i butiken när dom skulle få in mer.
Vad då mer svara hon. Vi har ALDRIG haft den sorten (satinband i guld).
Jo sa jag har köpt hur mycket som helst härifrån men nu har ni ingen.
Hon blev fruktansvärt otrevlig och det kändes som hon dumförklara mig.
HERREGUD. MAn vet väl var man köper grejorna ifrån. Uscha blir så arg.
Så nu blir det inga guld band på placeringskorten.Blir såå trött. VArför ska grejor börja krångla nu för.
Bridecilla ju då idag är det min dag oxå Fast jag har ju inte gjort som PaNic föreslog- Övat på att se småerotisk ut. Kommer nog mest stå och asgarva (då det är vänninan som fotar)
Fick idag veta då jag vill ut och öla med vänner att jag minsan inte få lov att boka min och bestämma nåt nu mera
Hmm låter ganska mycket som en blivande hippa va?? Jag som började bli lite smånervis och deppad över att jag minsan inte skulle få nån *hehe*
Hej tjejer
Secretboxen var fruktansvärt rolig att göra. Kände mig som en tönt när jag gick omkring hemma hos väninnan med undisar och hon fullt påkläd med en kamera i handen Men ååå så kul det var. Detfinitivt värt att känna sig töntig i några timmar. Sitter nu och skriver ut bilderna och ska sätta mig och pilla ihop boken. Ikväll ska jag till svägerskan och fixa med buketterna . Å herregud det är ju dags snart
Pratade även med bestman igår och det verkar som att dom tar honom snart. Jag VET datum men skriver inte det här ifall man har en snokande man *hehe* Man ska aldrig vara säker.
Jo då bilderna blev helt underbara Kunde inte blivit bättre. Tror mycket att det var tack vare vännen min. Jag tycker inte om att fotas i vanliga fall. (undrar hur det ska gå på bröllopsdagen)
Men nu gickdet uderbart.
Sitter och pillar med det. M2b är fruktansvärt nervös och försöker väl tjuvkika så gott det går. Hoppas han inte snokar rejält bara.
Ingen hippa för mig denna helgen Toastmasterinnan som "håller" i det hela är bortrest. Kunde ju vart en bluff med det är det inte eftersom dom inte tagit mig *hehe* Men jag tippar på nästa helg. Hmm tror och hoppas att dom inte är så "elaka" att dom tar det sista helgen. JAG skulle aldrig kunna ha en rolig kväll. Se bara idag- vi åkte till orust för att ha en mys dag utan bröllop. Och allt jag gjorde idag var att sitta som på nålar och bara "tjata" om att jag ville hem och fortsätta. DÅ är man helt upptagen i det (ingen bridezilla hoppas jag)
Så nu är jag äntligen hemma och håller på med det sista på killens frockcoat . Sen blir det till att skriva placeringskorten
*kul kul kul*
Ha en UR mysig lördagskväll (för det är väl lördag idag) Hoppas att NÅGON blir hippad.
Krams till er alla
Jag väntar på möhippa
Känns som jag vet när det blir(som jag skrivit tidigare) men är endå ganska osäker. enda tanken som går genom skallen är ju att man måste ha barnvakt utifall att dom tar mig och M2b på SAMMA gång
PaNic glömmer ju att skriva hälften
Låter som en underbar dag du fick. JAG vill oxå på skivinspelning. Det är nog det enda som känns som det lockar *hehe* Men jag är som du. Sjunger helre än bra
Skulle va kul å ha som minne. Är inte riktigt den sporliga typen.hade ju vart skönt med massage och annat mys (om det inte bara var så att jag blir såå sjuk av det.) Vill ju inte ligga i sängen den 26:e
Ninno - 79 skrattade gott när jag läste om din möhippa. Herregud så kul. sälja morötter, kaninbajs och kondomer låter som en otroligt lyckad affärside *hehe*
Nu när man läser om alla andras möhippor och tänker på hur många dagar det är kvar så är det så man får ordentligt ont i magen. *ojojoj*
Lite nervös e man allt för att man inte ska få någon endå.
Säger som alla andra som inte haft någon- men men.