Inlägg från: Mi-is |Visa alla inlägg
  • Mi-is

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

god förmiddag på er!
    håller helt med dig madelyn, det är det som är det underbara med bt, att man får inspirera, låna och hjälpas åt! är sååå tacksam för all hjälp jag har fått här!
    igår hade vi ett avstämningsmöte med min m2b's föräldrar och så övade vi lite på brudvalsen, som faktiskt gick riktigt bra! vi skall ha leonard cohens "take this walz".
    jag har stoora misstankar om att det blir hippa av imorgon...hihi, jag lovar att berätta när det väl är dags! lite pirrigt är det ju alltid...
    är det några fler som är kvar ohippade?

• Mi-is

blivande J,
    hur ser era presentpåsar ut (material m.m.)?

• Mi-is

madelyn,
    som de andra har sagt, det är ert bröllop och gäster, familj som vänner, får respektera era önskemål! vi har valt att inte ha de allra minsta med, det är nog skönt för föräldrarna att faktiskt kunna roa sig en hel kväll utan att ständigt behöva kika över axeln! stå på er och skäms absolut inte för det!!! kramar

• Mi-is

madelyn,
    jag förstår precis hur du känner när du säger att du inte orkar utan bara låter det passera. jag befinner mig där just nu själv. som vanligt gäller det min blivande svärmor som ser vårt bröllop som hennes fest. jätte, jättejobbigt!!! jag har försökt från början att se till att hon förstår att det är vårt bröllop men så blir man överkörd totalt igen och igen och igen... jag och min m2b har haft så många och onödiga gräl om detta utan att det leder någonstans...

• Mi-is

hej tjejer!
    här är ännu en som blev hippad igår!!! åh, jag är så tacksam för att ha så underbara vänner!
    det knackade på dörren på morgonen och in kom tjejerna med en härlig frukost med nybakade frallor, jordgubbar och champagne. jag tilldelades en söt prinsesskrona och en ögonbindel och iväg for vi med bilen. när jag fick ta av mig bindeln igen var vi i en studio och skulle spela in en sån karl... inte alls höga toner för en som inte sjunger så ofta Tack och lov fick jag hjälp av tjejerna som körade upptill!
    därefter var det picknick och sedan 5-kamp på liseberg med många skratt! därefter var det dags för ögonbindeln igen och iväg for vi till sportlife träningscenter, där en av tjejerna jobbar extra. där fick jag tilldelat mina träningskläder som min m2b hade packat ner och sedan var det bara att leda mina tjejer igenom ett hårt träningspass pump, step & danceaerobic. de två första gick helt ok men aerobic är någonting jag aldrig har gjort så det blev mycket fnitter. under hela träningspasset filmade en av tjejernas pojkvän och gjorde en riktig sportkommentering. jättekul att se och höra efteråt! när passet var klart bytte vi om till bikini och kröp i en härlig bubbelpool och serverades med champagne och vindruvor. härligt, härligt! därefter blev det en trerätters middag och långa och mysiga samtal resten av kvällen!!!

• Mi-is

det verkar har varit en hippfull helg!!!

madelyn,
    lovar att tänka på dig och föra över lite stärkande energi! det kommer att gå jättebra och du kommer att ha väldigt roligt!!! stora solskenskramar till dig!

• Mi-is

åh, HanOchJag,
    det kanske kommer när du minst anar det

• Mi-is

thindris, vilka härliga vänner du har och tänk vilket arbete som ligger bakom allt!

idag tog de min m2b. jag som var förberedd på det tog med vår fyrbenta dam på en promenad och under tiden vi var iväg stormades lägenheten av ett stort gäng killar med jättesöta vattenpistoler i form av leksakskrokodiler fyllda med gin. nu är de på väg till gökboet för en femkamp (det var väl någon av oss här som var på det också?!) och sedan blir det relax & spa. kvällen avrundas på rest. räkan och ev. utgång...vi får väl se i vilket tillstånd jag får hem honom!

• Mi-is

tjejer,
    hur har ni det med gästlistan, har ni 50-50 män och kvinnor? vi har hamnat i den lite tokiga situationen att vi har betydligt fler singelkillar än tjejer och har lite smått problem med att få ihop det med bordsplaceringen (som visserligen är klar till 97%)... Hur har ni löst sådant?

• Mi-is

rockbröllop,
    ni har långbord eller hur? vi har runda bord med 8 på varje, vilket gör det lite småpilligt.

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)