26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
måste också börja gå in dem...höga klackar men fina fina! det blir att köpa schrolls fotkuddar att lägga i!
måste också börja gå in dem...höga klackar men fina fina! det blir att köpa schrolls fotkuddar att lägga i!
Thindris,
var det schrolls partyfeet?
en vecka kvar till osa-datumet går ut...det återstår att se hur många vi blir...
god morgon!
37 dagar kvar...det börjar närma sig...
Thindris,
det låter som en väldigt bra idé att säga så istället, det blir ju en liten egen tuch på det hela även om det är snarlikt originalet! vi har faktiskt inte hunnit dit än, vi skall inte träffa prästen förrän i början av augusti, sent, jag vet, men han är en vän till min m2b's familj, så det går nog bra. sitter mest och jobbar med festprogrammen, för att få sidorna i rätt ordning så att man kan sy en fin liten söm i mitten. jag inväntar ju fortfarande de sista svaren innan osa-datumet går ut...
kan pusta ut nu, var och lämnade in klänningen igår eftersom det var ett grått streck, det var tack och lov bara ett veck där det samlats lite damm (???!!!), vilket åtgärdades väldigt snabbt! nu är den som den skall igen! puh!
tjejer, vilka psalmer skall ni ha i kyrkan?
HanOchJag,
lycka till idag, det blir säkert jättefina bilder! berätta mer om din morgongåva!
HanOchJag,
det låter som en väluttänkt morgongåva!!! du har verkligen tänkt på hans önskningar och för det blir han nog väldigt tacksam! själv har jag tänkt lite fram och tillbaka, min m2b har i flera år velat ta ett dykarcert, så jag tänkte anmäla honom till en kurs i september, kanske skall jag ta upp på din idé, att göra ett litet kärleksfullt album och lägga lappen innuti! jag funderade ett tag på att köpa machettknappar men känner att det är roligare att ge någonting som han verkligen uppskattar och kan ha användning för! tack för idén!!! lova att skriva imorgon eller ikväll och berätta om hur det gick idag!!!
HanOchJag,
min första tanke var som Madelyns, att efter semestern är du solbränd och fin! allting har sin mening
jag har kikat runt lite här på bt och även pratat med min mammas väninna som är sömmerska, det behövs inte någon speciell nål till att sy i papper (kanske en kraftigare om det är många sidor), det är dock värt att lägga ner lite tid att kika ut en fin tråd!
bridecilla,
jag kunde ju önska att det var min egen idé men det är det inte...har blivit inspirerad av en väns festprogram förra året...
ha en underbar semester HanOchJag!!!
god morgon tjejer!
jag har haft min brudtärna/"bästis" på besök i helgen och hade väl en liten misstanke om att det skulle bli hippa av men icke. hon hade dock ett småleende på läpparna som om hon njöt av min nyfikenhet
vi var på sminkkurs på make up store i lördags, jisses vad roligt det var! det blev jättefint och det kändes lite lyxigt att få sitta och bli ompysslad! igår kväll satt vi och åt middag, jag, min m2b och min brudtärna och började prata om generalövning kvällen innan och hur man går i kyrkan osv, snacka om sockerdricka
På tal om sockerdricka, välkommen tillbaka rockbröllop, hoppas du haft en härlig semester! välkomna också alla ni andra "nya"!!!
jag har fixat med papper till festprogrammen, det blir samma som vi hade till inbjudningarna, ett sand/beigefärgat lite tjockare papper med små upphöjda linjer i (fabriano elle erre färg panna) och insidorna kommer vara ett vaniljgult papper (kaskad).
denna veckan skall jag:
*hitta underkläder!!! har kikat runt lite men inte hittat något som jag tycker är 100%
*börja gå in skorna + köpa partyfeet
*köpa sminket jag provade ut
*börja med bordsplaceringen (vilket jag tror kan bli väldigt pilligt)
*förhoppningsvis bli klar med festprogrammet
hmm, det är säkert 100 saker till att göra men dessa är de viktigaste! håller med er andra, nu börjar det kännas lite smånervigt! SOCKERDRICKA:-d:-d