Inlägg från: Mi-is |Visa alla inlägg
  • Mi-is

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

rockbröllop,
    härligt vågat med tatueringarna!!! säga vad man vill om att ta det säkra före det osäkra, men gifter man sig måste man ju ändå tro på en evig framtid you go girl

• Mi-is

Linda&Magnus,
    visst är det en surrealistisk känsla?!? Bali låter heller inte helt fel!!!
    sitter och skriver ut originalen till festprogrammen nu på senkvällen så att jag kan lämna in dem på ink n' art imorgon för kopiering...ahhh, känner mig lite smått stressad eftersom jag åker ner till halmstad och familjen imorgon kväll. det är ju en del att komma ihåg att ta med sig och så var det ju det där med alla trycksaker som skall vara klara...vigselprogrammen blir klara imorgon, så fort jag fått kantorns och trumpetarens namn, sedan skall de ju in för kopiering de också.
    tjejer, skall vi hjälpas åt med en "får-inte-glömma-lista"? saker man skall ha med sig till sin stora dag!
    för min del gäller:
    *brudklänning, skor, underkläder
    *smycken
    *smink och skönhetskittet
    *alla trycksaker
    *gästboken
    *klädesombyten

fyller nog på lite imorgon när jag inte är så förbaskat trött...
    god natt tjejer!!! sov gott

• Mi-is

rockbröllop,
    du är så duktig som syr och donar med allting själv! jag beundrar dig starkt! ang. tanden, hexodent är faktiskt väldigt bra (sedan finns det ju hemvarianten där du doppar en bomullstuss i whiskey och sätter tussen på tanden )
    10 dagar...ahhhh
    inatt vid 2-tiden damp han ner, min m2b, efter sin svensexa. jisses, fick hjälpa honom av med skorna De hade haft en kanondag och han hade gråtit en massa glädjetårar hela dagen. vi får väl se i vilket tillstånd han är när jag kommer hem efter lunch...
    sista (halv-)dagen idag före semester, och visst känns det som om man behöver den extra tiden nu!
    madelyn,
    har du fått se bilderna från fotograferingen?

• Mi-is

HanOchJag,
    jag känner precis igen mig, jag satt så igår, med festprogram och finkoko på fötterna det var ingen dotter utan två katter och en hund som tyckte jag var allmänt knäpp

• Mi-is

ninno-79,
    vi har alla befunnit oss där till och från. jag klagade av mig senast sista veckan och visst är det då underbart att kunna göra det för andra i samma sits?

• Mi-is

tjejer, tjejer,
    det börjar närma sig, märks det på våra nerver eller???!!!
    det börjar kännas så där att allt som kan gå fel (nja inte riktigt allt) gör så, man slår sig på saker för att man är stressad...ja, ni vet. skulle lämna in festprogrammen för kopiering men det blev alldeles för dyrt...ahh, nu får jag fixa och trixa hemma istället och hoppas att påfyllnadsbläcket räcker!!! hur gjorde ni? har ni lämnat in dem eller skrivit ut/kopierat själva?

• Mi-is

god morgon tjejer!
    madelyn, sötis, upp med hakan, det känns bara tungt just nu! nu skall du ju vara ledig fram till bröllopet och hinner förhoppningsvis med lite avkoppling också!
    blivande J, kolla i alla garderober osv, man har en förmåga att sätta undan sådana saker på en plats som är så självklar att komma ihåg att man glömmer bort den
    fick kopierat alla festprogram och vigselprogram igår(skrev ut på jobbet)! skönt!!! nu är det bara själva omslaget till festprogrammet som jag håller på att skriva ut här hemma, vilket tar lite tid. halmstad får vänta till jag är klar här i gbg...
    HanOchJag,
    det är inte någonting annat i livet på gång som brukar introduceras med illamående

• Mi-is

rockbröllop,
    då blir det en uppdatering om 9 månader

• Mi-is

Trull,
    ring och kolla med scrapbook i gbg, om inte de har just det märket har hon gott om kontakter och kanske kan kolla upp saken till dig (tel:031-19 21 00). kolla även matton och format i gbg (031-7001338). lycka till!

• Mi-is

HanOchJag,
    köp ett test och kör bara för skoj skull om inte annat!!! alltid skönt att veta, eller hur?!? och som rockbröllop sa, vi vill ju veta kram på dig och lycka till!!!

• Mi-is

blivande J, pust, skönt att kunna andas ut!!!
    HanochJag, spänningen stiger
    Trull,testade du att ringa till de nr jag gav dig???

• Mi-is

Rockbröllop,
    STORA GRATTISKRAMAR TILL DIG!!! hoppas du hinner njuta lite av dagen trots en massa annat på schemat!
    ahhhm, 8 dagar kvar! det närmar sig! åker ner till halmstad idag tjejer, så jag kanske inte kan vara inne lika mycket här hos er, men jag lovar att titta in med jämna mellanrum! stooora varma kramar till er kära 26:are!

• Mi-is

hallå alla fruar!
    jisses, en dryg månad har gått och livet har återgått till det vanliga. vi stack iväg på en liten bröllopsresesnabbis, en vecka i spanien, bara för att komma iväg och få vila upp sig. det var verkligen ett bra val för, ja, ni vet ju alla hur utmattad man kände sig dagarna efter...nu njuter vi mest av att, som ni andra beskriver, känslan av att få kalla varandra för man och fru. vi planerar också inför vår thailandsresa, som dock får vänta till i början av nästa år, lagom till att det svenska vädret är som tråkigast.
    hörrö ni, nu måste jag kila igen, ville bara titta in och säga hej till er alla. återkommer snart när lite mer tid finns över!

stora kramar till er 26/8-fruar i hela landet!!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)