Inlägg från: Mi-is |Visa alla inlägg
  • Mi-is

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Trull,
    tack snälla! kul att man kan inspirera!
    ja, det kanske är den bästa överraskningen just då, och varför inte satsa på en äventyrsupplevelse när vi kommer hem från vår bröllopsresa?!? tack madelyn för det tipset!!!
    madelyn,
    vilken ursöt klänning!!!

• Mi-is

bridecilla,
    det är ju det där med att få tiden att räcka till, en helg i london hade knappast varit fel men håller med dig, det är för mycket att göra här hemma då. skall ringa och kolla upp det där med massage...

• Mi-is

blev det nått gott till lunch idag tjejer?

• Mi-is
    i stort sett samma: en fryslåda från viktväktarna med mexikansk pasta...hihi. perfekt att ha med sig när man inte har något över från gårdagen!
  • Mi-is

är snart klar för dagen men vi hörs imorgon igen, tjejer!
    ha en härlig dag och madelyn,
    glöm inte att se till att mannen rår om dig ordentligt så att du blir frisk och kry!!!
    kramar

• Mi-is

god morgon tjejer!
    en ny härlig solig dag! skall åka och lämna in min klänning idag och förhoppningsvis få bort det irriterande mörka strecket...
    har hittat ett jättefint halsband som passar perfekt till klänningen! det är ganska enkelt, en tunn tunn ganska kort kedja med en liten vit ros med blad hängande och på ryggen faller två rosor ner i två tunna band...kanske inte den bästa och mest förståliga förklaringen, men, men.
    hur är det med er idag?

• Mi-is

madelyn,
    jag gillar verkligen pilgrims smycken och har länge kikat efter något hos dem men det här halsbandet hittade jag faktiskt på brudaffären. tror inte att det är något speciellt märke men kan kolla. det är roligt eftersom det är så annorlunda och enkelt men ändå så stilrent! är dock lite osäker på vad jag skall ha för öronhängen...vad skall du ha för smycken?

• Mi-is

madelyn,
    jag tycker det är jättefint med lite strass, funderade själv på det men det blir för mycket glitter eftersom min klänning har en del pärlor och "paljetter" i både livet och på kjolen/släpet. pärlor är klassiskt och mycket vackert, det passar säkert jättebra till din fina klänning! du får säga till din m2b att dina glittrande ögon kommer att matcha ringen

• Mi-is

madelyn,
    det är många som känner så. jag tror däremot att jag själv inte kommer att gråta, visserligen är jag känslosam men när det är sådana speciella tillfällen står jag mest och myser...vi får väl se min m2b drömmer om att vi står framme i kyrkan och att han inte får fram ett ord för att han gråter av lycka...det återstår att se Har du provat ut skor än?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)