Inlägg från: Mi-is |Visa alla inlägg
  • Mi-is

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

tack madelyn!

• Mi-is

härligt att höra att du slipper rulla ner mot altaret HanOchJag

• Mi-is

välkomna snassen och blivande J! det här är en tråd som både värmer och hjälper! det börjar ju som sagt dra ihop sig till den stora dagen D!
    idag skall jag in och brottas med alla andra i stan, jag måste hitta underkläder och så skall jag kika lite efter något enkelt smycke på snö och köpa lite av sminket jag fick råd om på makeupkursen!
    ha en härlig dag tjejer!

• Mi-is

28 DAGAR KVAR!!!
    hittade jättefina underkläder idag. letade igenom halva gbg, på små butiker och stora kedjor och var nära att ge upp när jag slank in på Cubus och glatt kom därifrån med en supersöt korsett och tilhörande trosor. Sedan bar det av till makeupstore där jag köpte resterande saker som användes vid brudsminkningskursen (det blev tack och lov billigare än jag trott)!

• Mi-is

rockbröllop,
    kolla även på cubus och lindex som liksom h&m kan ha undangömda pärlor, jag lyckades få tag i en korsett, trosor och stay ups för 350kr på cubus (stay ups på h&m)!
    lycka till idag tjejer, ni som skall fotas! ser fram emot att höra hur fnissigt det blev!
    vi har spenderat helgen i skåne, där vi skall ha vårt bröllop och nu börjar det pirra ordentligt! 24 dagar kvar tjejer, jisses, tiden rinner iväg...
    vad är det då kvar att göra???
    *festprogrammet måste skrivas ut och kopieras (för att inte tala om embossingen)
    *vigselprogrammet skall göras
    *ringa till make up store och fråga när sjutton deras concealer medium kommer in
    *bordsplaceringen, bordsplaceringen, bordsplaceringen
    *putsa förlovningsringarna

hmmm, det tycks vara saker som inte blir avklarade när man först sade att de skulle vara klara...

tjejer, vilka psalmer skall ni ha? in- och utgångsmusik? andra sånger?

• Mi-is

karra,
    visst känns det som om man glömt något...

har suttit halva dagen och knåpat med bordsplaceringen, jisses, det är svårare än man kan tro. någon som har något tips som förenklar?

• Mi-is

madelyn,
    har du redan lämnat in ringen till guldsmeden? annars kan du ju fota med ringen före lagningen, det syns ju inte på bilderna visst är det härligt när man kan hitta det man söker på rea!!!

• Mi-is

madelyn,
    berätta gärna imorgon vad de hittade på med din m2b på svensexan. själv är jag lite smått orolig att det bara blir en "vanlig" fest när de tar min m2b, jag vet att han ser fram emot det så mycket och vill naturligtvis inte att han skall bli besviken...

• Mi-is

madelyn,
    hoppas att det löser sig med ringen! härligt att din m2b hade en kul kväll och kände sig nöjd!

tjejer, ang. psalmer och musik i kyrkan, vilka skall ni ha???

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)