december 2006
December brudar var håller ni till??
December brudar var håller ni till??
jag har berättat om det för 3 av mina kompisar. annars är det bara våra familjer och toastmastern som vet! nu är det bara en vecka till jag får prata om det....längtar!!
undrar så vad alla kommer säga!
just nu står det annars lite still i planerandet...håller på för fullt att måla ljuslyktor, ska göra 40 st!
malinpalin.
Jag skall också gifta mig den 9 dec.
Har hittat jättefina caper man kan hyra
för ca 400 kr, bara att ha över axlarna
jätte fina.
hej . hur går det för er i sommarvärmen. nu har jag äntligen beställt min klänning å ska få prova den 1 september..längtar så.
Här är en till!!! Gifter mig 2 dec. Har endast bokat kyrka och festlokal.Har tärnor och bestman ordnat.Tycker det är för tidigt med allt det andra än. Såg att en del planerar att skicka inbjudningar snart. Oj....har tänkt skicka dem i början på oktober. Är det inte brukligt att göra det ca 2 månader innan? Jaja, alla är vi olika. Frisör, blommor osv, bokar jag också ca 2 månader innan. Känner ingen panik med något än så länge. Mest andra som frågar hela tiden. Det löser sig (sådan är jag), kanske beror på att jag är mest kreativ under stress också (typiskt mig). Men, men det är ett tag kvar till december. Lycka till allihop!
Jahapp!!
Då har man fixat:
präst
kantor
soloist
musikvalen
tid & plats förståss! :D
Frissa
Make up, gör jag själv!
Fotograf
Valt klänning som ska provas (tvådelad). Den 28:e aug. ska jag dit SPÄNNANDE :D:D
Hur långt har ni kommit tjejer?
;)
präst
kantor
soloist
musikvalen
Band till festen
Kyrka
Festlokal
Frissa
Make up
Fotograf
Valt klänning
Svit till bröllopsnatten
Bokat bröllopsresan
Catering
Jag tror det var allt just nu.
Jag gifter mig den 2:a dec.
har ni provat klänningar ännu?? börjar bli lite stressad
Iriz och Malinpalin...
Vad långt ni har kommit... måste ta tag i frisör snart å blommor kanske inte heller vore så dumt och kolla upp...
oj jag har inte alls kommit så långt:
Kyrka (de väljer präst och kantor)
Festlokal
Bestämt buffe (ska göra mycket själva)
kollat ringar
inbjudningarna ute
Resa
Resten är ganska planerat men vi har inte bokat allt än
Jag är den där typiska planeraren, är alltid ute i god tid och sedan får jag vackert sitta där en månad i förväg och vänta...!
Men den som väntar på ngt gott... :D
Jag tänkte från början ha kallor i brudbuketten men blev avrådd då kallor är så "kylkänsliga". Jag tror att det blir en enkel ros istället med ngt grönt i. :)
Är det ngn som vet vad det kan tänkas kosta? Jag menar, hur dyrt kan det vara med en enkel ros?
Vad ska ni ha för blommor tjejer?
:D