• female81

december 2006

December brudar var håller ni till??

• Svar på tråden december 2006
  • Sara_80

pradagirl: trevlig tillbaka :).

female81: hur går det med fotograf får du nån ordning på det?

Nu ska jag käka frukost och sen göra mig iordning för att gå på ett bröllop i den kyrkan som vi ska gifta oss i.

• female81

sara_80

Jag har pratat med fotograf i går. och jag fick en prislista. ska beställa tid nästa vecka.

kan inte bestämma oss för om va ska ha ett album med 3 st 18*24 och 13 st 13*18 för 5700:-

eller ett med 20 st 13*18 för 4800:-

lutar åt det första försladget. kul o ha några större kort.

går på 400:- extra /30min afton o helger (aktuellt eftersom vi gitfer oss annandagen.)

• female81

Nu var fotografen fixad!!!! Skojsigt!!!
    det börjar kännas så verkligt nu

• Jeny

vi har oxkså fixat fotograf idag!

• Sara_80

hej hej...hoppas alla har haft en skön helg.
    nu har jag frisör fixad också,ska bara bestämma hur jag vill ha det också. än så länge har vi fått 34 ja två nej och två kanske från våra gäster, känns på riktigt nu.

• Lintuvirta

Hej alla december brudar!

Vi ska gifta oss den 31/12 mot alla odds känns det som för allt går i mot mig.
    Men skam den som gr sig...I dag ringde kyrkan i alla fall så nu är den klar och jag har i dag målat 35 inbjudningskort som ska skickas i morgon.

Lycka till alla!

• female81

har oxå fixat inbjudnings korten idag. ska skicka iväg dem i eftermiddag. men har inte alla adresser riktigt ännu. (fattas 3 st)

nu börjar det kännas som det närmar sig

• Magda84

nån här som ska ha cape? var har ni köpt? nån som har bilder?

• hönapöna

Magda84
    Jag tror vi sitter på samma problem... Jag vill oxå ha en cape men vet inte riktigt vart jag skall få tag på en. Tycker de är lite väl dyra så jag funderar på att sy en själv...

• Magda84

hönapöna: vad tänker du sy i för material? har du hittat nått bra mönster?

Svar på tråden december 2006