december 2006
December brudar var håller ni till??
December brudar var håller ni till??
Linda!!
Vart har du hittat caperna?
Å vet du om de finns i större storlekar?
Jag har storlek 52.
Annars funderar jag på denna:www.klingel.se/cgi-bin/klingelse/842294-0.html
Vad tror ni?
silvera: Den tror jag kan bli jättefin. Jag har tänkt att sätta flece i sjalen som hör till min klänning, den e ganska bred så jag tror det kan funka.
MalinPalin: Jag ska ha den som e nr 27 bland blommor. Fas med vinröda rosor.
brollopsmys.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx&_c02_owner=1&_c=blogpart
iidag ska jag åka o prova klänning. är så nervös o glad på samma gång. min lilla syster hänger med. hon har bra smak o vågar säga om något ser fel ut.
female81: Lycka till du kommer ha jätteroligt. Vart ska ni prova nånstans?
hej tjejerna.
här kommer en till december brud, den 23:e blir det bröllop, men vi gifter oss i Las Vegas,hoppas att det är o.k att jag hoppar in här, fast vi inte ska gifta oss i sverige.Kram Pradagirl.
pradagirl: Klart att det är ok, välkommen. Spännande att gifta sig i las vegas. ska ni ha nån fest hemma sen?
hej.
vi ska gifta oss i hemlighet våra vänner och familj tror att vi ska åka på sol-semester....
vi är lite inne på att ha en 1-års fest till nästa jul med glögg och allt vad julen innebär, för alla vänner och för familjen,tyvärr så kommer väl aldrig svärmor att förlåta mig, hon vill så gärna se oss gifta i kyrkan med mig i vit klänning och allt:) men för oss känns Las Vegas helt rätt, men oj vad mycket det är att tänka på, det går inte en dag utan ngr tankar,trodde att jag skulle komma undan med mycket men icke, fast det är ju jätteroligt att få planera...
Oj vad roligt. Blir många överaskade miner när ni berättar sen då. Tycker ni gör helt rätt som struntar i vad andra kan tycka och gör det som känns bäst för er. Tycker också planeringen är jätterolig, fast jobbig stundvis.
jag har hittat min klänning nu. jätte bra service. hon var hur go som helst.
det blev en lilly klänning jag ska hyra. helt ny. så det blir ju som en ny...
4500:- kostade det. alla tillbehör/päls o smycken ingår...
ska köpa underklöäderna där oxå. så det blir snyggt.
provade på st rémi i skövde.
har kommit på att jag vill nog ha lite fika med mina gäster i alla fall. fast enkelt. smörgåstråta kankse.
ska kolla lokal.. vi blir i alla fall 30 st.. o hemma blir det ju lite litet kankse... (bor i en 3:a)