Sommar 2007 # 3
Ny tråd för oss! Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1631299.html
Välkomna hit gamla o nya sommarbrudar! :D
Ny tråd för oss! Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1631299.html
Välkomna hit gamla o nya sommarbrudar! :D
Bo Bild
Faktiskt tack vare svärfar som jag fick reda på att det fortfarande är Bengt Eklund som äger ateljen. Visste för många år sen att han drabbats av en svår sjukdom, trodde att han då gått i pension. Är himla glad för jag tror nog att han kan fixa Andreas nervösitet med fotograferingar.
Noomi... när jag får jobb kommer jag inte att ha tid att hänga här alls... fast egentligen har jag inte tid nu heller. Borde flyttstäda, eller flyttrensa är väl snarare stadiet vi har kommit till. Sen ska det packas också.
Gerda - Skönt om A slipper vara nervös. Jag är bara nojig över att O ska köra med de sedvanliga "fotofulminerna" han automatiskt tar till så fort en kamera är i närheten.
Clobberella - Näe, jag har nog inte heller tid att hänga här då. Var bara ett försök att vara lite rolig, men jag lyckas aldrig vara rolig eller ironisk (så att det framgår) i skrivet tillstånd. :D ;)
Noomi: jag fattade det som att du tänkte ha tillgång till dator på jobbet
Uppfattade inte skämtet, lovar att vara mer uppmärksam nästa gång
Noomi
Precis så gör A... helt omedvetet... han är verkligen Chandler i det avseendet *suck* dessvärre har han inte så snygga kompisar att jag skulle välja nån av dem som stand-ins... Men A har lovat försöka slappna av.
Ev. ska vi fota magen o oss i studio också så där får han lite övning.
Gerda - Vilken idé, stand in! Funderar på om inte Robbie kan tänkas vilja ställa upp?! :D
Nej då, jag tror han kommer sköta sig och för i alla fall tillfället lägga av med fulminerna. Bra med övning också, och kalasfina bilder på magen såklart!!
Clobberella - Det här går verkligen inget bra! :D Jag kommer att jobba med datorer (med största sannolikhet) och menade då att ist för att jobba sitta och häcka framför BT dagarna i ända (enda?).
Jag kanske ska bibefoga videoklipp till alla mina skämt så att man får med tonläge och kroppsspråk också. :D
Noomi
Hej tjejer!
Idag har det provats massor med brudklänningar, Benjamin Roberts, La Sposa, Nixa, Aspera, Lilly :D
Så just nu har jag fastnat för tre stycken och på tisdag ska jag iväg med svärmor för att prova igen och då beställer jag även min klänning och slöja :) Jag hade en jätte fin och kul eftermiddag med min tjejkompis, synd att hon bor i Kanada för att plugga i vanliga fall :(
Sen har jag även tittat på kyrkan, ser nästan ut som det blir den även om den är lite större än vad vi hade tänkt oss ;)
lightfish
Vad roligt! Vilka modeller föll du för - om du har bilder? Kul att det kan va bestämt redan nästa vecka!
Gerda
Jag har bilder från deras hemsidor men inte på mig i kläderna nej... Jag vart så tagen när de var så fina att vi verkligen inte kom för oss att ta kort.. :D
Så jag kanske kan mejla dem till dig eller kanske är du inne på messenger? :)
Men ena klänningen är egentligen två delar, en spetstopp med trekvarts ärmar och en kjol i samma stil dock inte med spets. Sen var den ena klänningen jätte enkel och jag trodde den skulle vara jätte trist på men den var så fin på och satt perfekt! :) Sen provade jag äntligen Aspera 4042 och den var grymt fin på den med!!