• Svar på tråden Sommar 2007 # 3
  • Gerda

Lightfish

Så kul tjejen att du är klar med viktiga garderoben!!!

Jag gillar ju Lilly-toppen jätte mkt, om det blev den som jag tänker på! Måste sig dig i hela galleriet snart!

• lightfish

Noomi och Gerda:
    www.lilly.dk/kollektion.php&eid=1&id=103

Jag är såååååå nöjd och den sitter perfekt! Funderar på hellång slöja med spetskanten som är med på bilden eftersom jag inte har något släp. Sen kommer jag ha utsläppt hår med lockar (request från mannen)

• Gerda

Jaaaa så fint!

I reklambilden i Bröllopsguiden så har tjejen en spetsslöja från huvudet och som ramar in ansiktet, går ända ner långt långt... just till den toppen. Jätte skirt och kvinnligt!

• lightfish

Gerda

Jag vet :D :D :D
    Så jag får se... Hon skulle ringa mig från Lilly-butiken imorgon angående slöjan just för att de inte har dem hemma men jag tror det ska gå bra för man kunde köpa dem via Lilly.dk sidan så.... ;)

Asperan 4042 var såååå fin den med men eftersom jag har jätte svårt för bara axlar fick det till slut bli Lilly :)

• Noomi

Den var jättefin! Den har jag inte sprungit på tidigare. Har du bild på underdelen också?

• lightfish

Noomi

Gå in på Nixa och sök 930, den ser inte mycket ut för världen...men är superfin på!

Som jag skrev till Gerda så funderar jag på hellång slöja med spets, den på bilden :)

• Noomi

Den såg jättefin ut, snyggt med tyll!
    ...eller vänta nu, den jag kollar på har ingen slöja med?

• Noomi

Själv börjar jag bli mer och mer förtjust i deras 929... blir ju bra mycket billigare om inte annat. :)

• lightfish

Noomi

Jag menade bilden med Lilly-toppen ;) Första länken, den toppen med Nixa kjolen :)

• Noomi

Ah, ok. Svårt att säga, kan bli jättesnyggt och kan bli för mycket. Du får väl ta och prova den tillsammans med klänningen innan du shoppar. :)

Svar på tråden Sommar 2007 # 3