Sommar 2007 # 3
Ny tråd för oss! Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1631299.html
Välkomna hit gamla o nya sommarbrudar! :D
Ny tråd för oss! Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1631299.html
Välkomna hit gamla o nya sommarbrudar! :D
Mejla! :D
Det är ju EM!!!
:D :D :D
Din sportfåne!!!! :D :D :D
Jasså, det är här alla 07-tjejer håller hus?
Jag har inte varit här så mycket den senaste tiden. Å andra sidan har jag/vi hunnit med en hel del IRL: resa till Grekland, förlovning, boka bröllopslokal och catering samt köpa en brudklänning! (nåja, inte köpt än, men jag har provat den och sagt att jag ska ha den - affären slutförs senare i veckan)
Jag har en så toksnygg ring!! :D
Duchess
Hej o välkommen! Så kul att ni hunnit med en massa redan! Grattis till förlovningen!
lightfish - Jag vill också se klänningar, maila! :)
Clobberella - Har du försvunnit från FL?
Noomi: ja, jag behövde en paus kännde jag.. fast nu har jag börjat kika in emellanåt så det är väl bara en tidsfråga innan jag är tillbaka
Clobberella - Haha, ja FL tar på krafterna ibland. Lite väl många hormonstinna damer på samma ställe. :D
Inte för att BT är mycket bättre ibland... såg din #%#"#*-tråd, bra! :)
Ja men man blir så trött på allt troll-tjafs... och man riskerar ju faktiskt att såra ts om det är så att tråden är seriös. Som den där men 16:åringen som skulle giftas bort. OM den tråden är seriös, så är det ju ett fruktansvärt bemötande tjejen fick här på BT!
Ja FL kan bli lite mycket... kännde inte att jag fick ut något av att hänga där...
Och så är det ju vissa människor som inte tänker längre än näsan räcker.
Jepp, håller med!
Men ändå... du får nog pallra dig tillbaks till FL nångång så man kan få spana in lite bilder och sånt. Vill ju se hur planerna fortskrider! :)
Ja, ja, jag kommer nog snart
Fast just nu finns det inte så många bilder... men jag hittade lite ny inspiration till klänningen igår. Jag som trodde att jag hade bestämt mig!
Fast egentligen blev det mest modifiering av den befintliga modellen, så nu är den (om möjligt) ännu snyggare!