• Fru The

Partnerskap??

Hej!

Är det fler än vi därute som tänker ingå partnerskap? Vill gärna komma i kontakt med några för att kunna bolla idéer och tankar inför den stora dagen. Kan vara roligt att höra hur andra löser saker då man ändå gått från normen.

OBS!
    Tråden är till för vänskaplig chatt, INTE påhopp eller annat otrevligt! Här diskuteras INTE rätten till kyrklig välsignelse eller dyligt. Vill ni diskutera det så får ni starta egen tråd!

• Svar på tråden Partnerskap??
  • Q och P

De är super kul me planering men de får inte gå till överdrift har jag märkt. Blir indragna mysiga, sköna o härliga sängtillfällen då *haha*

• Fru The

Q och P

Låter jättemysigt.. ska se till att planera mer i så fall!

• Q och P

The, logga in på Brudpar o verktyg...klicka på "sök brudpar" o sen sök på "QochP"

• Fru The

sådär nu har jag kikat..

• Lucia05

The & Q och P:
    Efter att ha kikat in på era 'hemsidor' så uppfattar jag det som att den ena partnern tar på sig rollen som 'man'.
    I alla fall verkar det så i klädstilen.
    Är det vanligt att det är så i ett homosexuellt förhållande?

*Nyfiken*

• Q och P

Där båda är tjejiga el båda är grabbiga förekommer inte att den ena tar på sig mans rollen men däremot i vårat förhållande är min tjej (Qim)den grabbiga eftersom jag är tjejig.

• Fru The

Lucia05

Jag tror inte det är mer vanligt än i andra förhållanden egentligen. Saken är väl den att vi mer fritt väljer vår personlighet och inte behöver gå så mycket efter normerna. Vi har ju ändå brytit dem.

Skulle aldrig få på min tjej klänning eller kjol. Det är det värsta hon vet! Så det är helt naturligt att se henne i kostym på den stora dagen också.

Jag däremot gick mer i klänningar och kjolar i högstadiet och även om jag använder mer byxor nu, så trivs jag bra att bära det och jag skulle aldrig kunna tänka mig att gifta mig utan brudklänning...

Vi gör helt enkelt det vi är bäst på och klär oss i det vi tycker om. Sedan om det är kvinnligt eller manligt har ingen större betydelse.

Svar på tråden Partnerskap??