• Fru The

Partnerskap??

Hej!

Är det fler än vi därute som tänker ingå partnerskap? Vill gärna komma i kontakt med några för att kunna bolla idéer och tankar inför den stora dagen. Kan vara roligt att höra hur andra löser saker då man ändå gått från normen.

OBS!
    Tråden är till för vänskaplig chatt, INTE påhopp eller annat otrevligt! Här diskuteras INTE rätten till kyrklig välsignelse eller dyligt. Vill ni diskutera det så får ni starta egen tråd!

• Svar på tråden Partnerskap??
  • Fru The

mizztigger

Japp jag reser och orkar inte stalla om tangentbordet... Ar sadar en grad ovanfor ekvatorn och har tropisk varme..

Brollopsresa? Tja. Blir nog nagot billigare an det har och inom Sveriges. Kanske spa i ett par dagar eller sa.

Du da?

• mrztigger

men va kul.. fast sveriga har lite av ett högtryck här nu med den sista sommarvärmen innan hösten.. fast jag är avis *ler* vill med vara ute och resa och sola och ta det lungt. fast ni kanske inte tar det så lungt *asg* hur går det med kläderna?

vet inte ännu hur vi gör... vet itne hur mycket pengar vi komme ha kvar och så. sen vill vi flytta till radhus och dom e rätt dyra här. lr iaf där jag vill bo *ler* en spa låter dock som ett bra alternativ, fast ev till estland då. där är det billigt och åka på spa. så vi kanske kan ta en resa dit... ska prata med sambon om det...

• Fru The

mizztigger

Kladerna har vi inte borjat med annu. Ska till skraddare pa lordag verkar det som eftersom det ar da brorsan har tid att hanga med och han kan forklara pa engelska betydligt battre an vi.

Annars ar det askskurar just nu och vi har sadar 26 grader varmt. Kanns riktigt svalt! Far se vad vi hittar idag nar vi ska till affarerna och kolla. Hittade i alla fall finskor till min blivande. Hon har ju bara stl 36 pa fotterna, sa hemma ar det ju omojligt att hitta herrskor..

• mrztigger

vi har nyss kommit överens om att det är barfota som gäller för alla i följet. ett riktigt sommar brölop m andra ord. det kommer bli jättebra och då får jag minsann ha smycke runt foten så det blir festligt, istället för att leta reda på snygga skor. hade tänkt mig attmina tärnor skall få en fotlänk i present då. lite skoj och ovanligt.

usch... har tvättstugan nu.. *suckar* har en trendens av att stanna här inne för länge så idag skall jag hålla koll *ler* e så mycket att läsa här *ler*

• Fru The

sa harligt det later med barfota. Utomhus eller? Underbart med bara fotter mot gront mjukt gras...

Ska sjalv ha en fotlank fast jag har skor. Fast jag hatar strumpbyxor, sa sanna blir det inga i alla fall..

• mrztigger

jag hade inte haft strumpyxor även fast jag hade skor. man kan sola solarium om man inte hinner bli tillräckligt snyggt brun om bena.. vi ska vara utomhus och ha festen inomhus så det blir fötter mot gräset. undrar bara om jag kommer kunna låta bli att stå och gräva med tårna *ler*

kom på igår att jag vill gå till en fotograf och fota mig en secret box innan som ajg skall ge på morgonen. eftersom vi inte sover tillsammans får jag gömma den för att sedan messa henne på morgonen och berätta vart den finns. ska börja spara pengar nu *ler*

när kommer ni hem?

• Fru The

mizztigger

God formiddag!
    Hem kommer jag den 26:e. Fast far se om jag orkar kolla av natet da eller om det blir dagen efter.

Ja, om du nu ska ga barfota sa kanske det hade varit trevligt med pedikyr innan? Det hade jag velat ha...

Ska strax ata frukost och bege oss pa dagens aventyr. C U

• mrztigger

du MÅSTE nog inte kolla av nätet precis efter hemkomst *ler* det om nått tyder på ett beroende *asg* som jag ...!

jo, pedikyr blir det, tänkte att jag och mina tärnor kanske skulle åka och göra det. vi hinner juh på morgonen, vi skall itne gifta oss förren 3 och eftersom hon inte får se min klänning innna så tar vi alla korten efteråt.
    på dagen D skall jag lyckas överlämna allt planerande och fixande till andra, kommer ha slag och orora mig eftersom jag villbestämma men jag skall lyckas!!

hoppas du har det trevligt och passar på att njuta!

• Fru The

jag har det jattetrevligt.. men tank pa att brollopsdagen blir valdigt tidspressad.. har sjalv borjat gora ett tidschema och det ser ut som kom och hjalp mig eller nagot. Forstar inte hur man ska hinna med har och smink, foto, registrering m.m. innan valsignelsen..

• miz

Hej,

Bara en fråga, i sverige får man inte gifta sig va? bara registrera partnerskap som iofs är samma sak, så att det inte får heta samma är ju väldigt lustigt...

Hur som hellst, vet ni om man kan gifta sig utomlands i ett land som accepterar GIFTEMÅL för alla, och att det är giltligt i Sverige??

Svar på tråden Partnerskap??