• Fru The

Partnerskap??

Hej!

Är det fler än vi därute som tänker ingå partnerskap? Vill gärna komma i kontakt med några för att kunna bolla idéer och tankar inför den stora dagen. Kan vara roligt att höra hur andra löser saker då man ändå gått från normen.

OBS!
    Tråden är till för vänskaplig chatt, INTE påhopp eller annat otrevligt! Här diskuteras INTE rätten till kyrklig välsignelse eller dyligt. Vill ni diskutera det så får ni starta egen tråd!

• Svar på tråden Partnerskap??
  • Fru The

Ascaris

Nej då vi finns här.. jag har bara inte hunnit svara. Har haft fullt upp med jobbet.

Kul med frieriet. Hoppas att det blir bröllop snart även fast ni studerar!

• mrztigger

idag skall vi till tyresö. tjejen skall träna hockey och jag skall gå omkring och kolla i köpcentret efter roliga bröllopssaker. måste börja kolla upp dekorationstips. låg igårkväll och funderade över dukningen, hur jag ville ha det med färger och dy. hade liite svårt att sova *ler*
    sen måste vi nog börj kolla upp vad ringarna kommer kosta och vart vi skall köpa dem. bara så man har ett hum över kostnad.

vi skall till tallin om en månad och visst är det fortfaradne billigt där? nån som varit där på sistone?

• Fru The

mizztigger

Hittade du något bröllopsaktigt att köpa?

Du kan kolla upp schalins ringar och sedan köpa dem på nätet. Skiljer jättemycket i pris men är exakt samma produkt! Bara gå och prova och mäta storlek. Bestäm er för text och skicka efter. Så kommer vi göra med min blivandes. Min är redan köpt!

• mrztigger

vi hittade nått ställe inne i stan där det är billiga ringar. ska kolla det nu i veckan, jag börjar ändå sent på dagarna och hjon e juh arbetslös.

hittade inget till bröllopet men jag hittade ett par jättefina stövlar till mig själv! alltid nått *ler*

• Fru The

mizztigger

Vad skoj! Ringar är roligt att titta på! Hoppas ni hittar något riktigt vackert i er prisklass som ni fastnar för!

Kläder till sig själv är aldrig fel.. *ler* Kan vara skönt det med.

• mrztigger

usch.... nu hr jag sjukskrivit mig denna vecka och sen måste jag hitta en läakre som kan sjukskriva mig längre. nu orkar jag itne gå till jobbet mer. måste söka nytt och alla vet juh hur lätt det är att få jobb! min chef mobbaro ch fryser ut mig och tydligen går det runt kollegor och ljuger ihop saker om mig och på en sådan plats vill jag inte arbeta. det är juh inte bättre att sambon nyigen fick sparken (vi jobbar på samma jobb) nått har dom emot oss..

detta stör juh planerna lite för brölopet, just det ekonomiska men vi skall nog komma på fötter igen. var och tittade efter fina mönster på klänningar igår på en tygaffär, ska sy klänninen själv. men jag tror no at jag måste gå in i en affär och kolla klänningar i butik och prova så jag vet vad jag passar i och inte. ska kolla med syrran om hon vill hänga på idag!

det blev långt idag men jkag behövde få skriva av mig. är så arg!

• mrztigger

är alla här borta?
    igår var vi hemma hos mina föräldrar och mamam berättade hon hon ville att min faster skule bli bjuden och jag håller med. det gör dock inte sambon. men 1/3 är från min sida och 2/3från sambon. jag vill ändå kunna sitta på mitt bröllop och se mina nära och kära oxå. kommer bli bråk och onda ord ev men jag måste ta upp det nu. är konflikträdd men nu måste jag...

• Fru The

mizztigger

Har inte försvunnit. Har varit inne och läst, men inte orkat eller hunnit besvara.

Låter urkasst med ditt jobb! Usch, illa. Se bara till att du blir utlöst så du slipper all karrens från a-kassan.

Varför håller inte din sambo med när det gäller din faster? Har du tagit upp det och hur gick det i så fall?

• mrztigger

jag har inte tagit upp det. skall till läkaren idag, båda två och det är inte ett bra tillfälle. det kommer väl snart hoppas jag. just nu går all min energi på läkartien och jag hoppas att jag blir sjukskriven ett tag till jag kan hitta mi ett annat jobb.

hur går det för alla föresten? med planer och allt....

Svar på tråden Partnerskap??