Brud_juni - Härligt att det kändes så bra och vilket fynd för MS-klänning! Nu får du hålla dig borta från alla bröllopsklänningar så du inte blir sugen på någon annan. Det var det jag inte lyckades med ...så jag ändrade mig massor med gånger innan jag tog ett beslut. Fast...då köpte jag ju inte alla klänningar jag blev kär i...det hade blivit en hiskeligt dyr historia.
Izunia - jag har inga bra knep för onda fötter. Har lidit massor i mina dansskor. Blodet har runnit, plåster, sår och gråt. Igår kväll bjöd min man in mig på middag för att fira 4-månader som gifta . Vi gick till Värdshuset som ligger nedanför vår gata som en mästerkock har öppnat. Iklädde mig då ett par mycket höga svart skor. Vi åtnjöt champagne i baren (i väntan på vårt bord) och sedan drack jag Chablis medan mannen intog en röd italienare till sin lammgryta. Till efterrätt vart det en drink med choklad och hallon. När vi skulle gå därifrån så hade mina fötter svällt. Tur att det bara var 2 backar hem...i sakta mak. Snacka om att man börjat närma sig pensionärsvarning. Vandra sakta, sakta, arm i arm med sin man hem.
Idag har vi varit på Skokloster. Som då är ett gammalt kloster norr om Stockholm (och inte någon skofabrik). Har gått en promenad i skogen och sedan suttit ute och ätit i slottscafét. Sen gjorde vi ett stopp i Sigtuna på vägen hem.
Snart ska vi in till Gamla stan och Grill Ruby för en matbit med O's vänner som är här från Paris.