Brud_juni2007 - hi, hi, tror dem verkligen att denna bild är talande för klänningen? Jag kollade också massor på klänningar, främst här på BT. Var faktiskt och provade en sagolikt vacker MS kopia som min väninna hittade på Blocket till mig. Det var då jag insåg att jag inte var någon prinsessa. Kände mig så stel i den. Mitt tips angående brudklänningar. Gå ut och prova massor. Då känner du vad du trivs i. Sen kan du alltid leta upp en billigare kopia, sy upp eller köpa en begagnad men det är enklar när du vet vilken typ av klänning du vill ha. Jag provade en hel del, bytta stil säker 10 gånger innan vi sydde upp min.
Här kan jag säga att vi fortfarande hänger kvar i budgivningen trots att vi gått över vår limit. Min man är som tokig! Igår ringde han upp mäklaren och då hade budet inte gått upp något på hela dagen så då la han sig 20 000 över. Nu är det någon jäkel som gått över det budet så idag ska han ringa våra bankkontakter. Han satt och räknade hela kvällen igår och sen kom han med alla kalkyler till mig (som satt och jobbade).
Annars så har det ramlat in en massa förslag på resor från Ving så som Langkawi, Playa del Carmen, Mauritius, Kenya med safari plus Nairobi. Blir det lägenhet så får vi nog strunta i resan.
Brud_juni - Tanzania, du har säkert berättat förut men mitt minne är kort. Är det safari plus bad?