Säger detsamma...gud vad aktiva ni är här inne. Har försökt att läsa ikapp om vaxningar, mode, starta eget, middagsmat och jobb.
Här i Stockholm är det höst. Det har regnat hela dagen men nu kan man faktiskt se lite blå himmel mellan molnen. Vi har sprungit på stan mellan 3 möbelaffärer och tillslut slog vi till och köpte matsalsbord. Det blev min favorit som vann! Den blir i björk (vi har ljust träslag hemma så vi vill inte avvika för mycket). Bordet är 190 med två iläggskivor på 50 så vi kan få bordet totalt till 290. Sen beställde vi 6 stolar med sittdyna i brunt tyg. Hoppas sen på att matcha vidare med en brun fondvägg, bruna kuddar i vår blå-grå soffa, kanske bruna/beiga gardiner och matta. Det kändes som julafton när vi stod i affären och diskuterade färger, oljning etc.
Snart ska vi iväg på fest. En av mina väninnor har en slags "inte födelsedags fest". Hon fyller år men vill inte att vi ska komma med något så jag har köpt blommor och champagne. Jag kan omöjligt komma tomhänt när jag går bort till någon som bjuder.