Summan av allt
Ps. jag vet allt om mönstertillpassning... Vi gjorde en vägg med fondtapet, det hade nog inte varit en dum idé med proffshjälp!! Men det blev ok förutom att tapeten krympte isär 1 mm mellan två våder.. Ups!!
Ps. jag vet allt om mönstertillpassning... Vi gjorde en vägg med fondtapet, det hade nog inte varit en dum idé med proffshjälp!! Men det blev ok förutom att tapeten krympte isär 1 mm mellan två våder.. Ups!!
Hej, hej!
Jag har bestämt mig för att måla en vägg på sovrummet i en kall rosa färg... Tror det blir superfint ihop med ek och mörkgrå som jag tänkte ha på överkastet. Inte för feminint men vilsamt... Tänkte montera en hylla/list i ek på den målade väggen som man kan ställa bilder och tavlor. Tror ni det blir för statiskt? hmm..
Igår var jag på "date" med J och det var mysigt och välbehövt. Vi var på ett ställe som heter "Yayas" och är autentiskt Thai, med Tuk-Tuk och plasttallrikar.... God och billig mat... Fast jag fick en bong i min röda chilligryta! ..ups.... men en smarrig banana-split som plåster på såren! Mums mums! Efteråt blev det en kort barrunda innan det bar av hem igen!
Gemma. Hur är väskan??
Grrrr... jag får inte länken till att funka!!
Nu har jag varit och klättrat och är såååååå trött i armarna! Men kul är det! Min blivandes kantarellrisotto kommer sitta så bra känner jag.....
Åhhhh... Trollsländan, så vackert!! Du ser ut som en dröm med din vackra klänning och söta krona! Vem har gjort klänningen?
Din man är ju också en hunk och er dotter ser ut som en riktig liten ängel...
Det var en fin detalj med duvorna som ni släppte iväg tillsammans. Förstår att du blir helt lyrisk när du ser på bilderna. Regnbågen satte verkligen stämning över välsignelsen...
Jag förstår att du börjar bli lite orolig för din man, jobbigt detta när vår dundermedicin antibiotika inte funkar. Men i dagens sjukvård borde inte lunginflammation vara så illa väl?!! Vad har han gjort för att dra på sig det? Har han gått småkrasslig under lång tid eller?
Hoppas att båda två kryar på sig snart så att du får tillbaks ditt normala liv!!
Lycka till på audition, efter det vi sett borde det vara en "piece of cake".
Kram K.
Lourdes,
är du inne och smytittar på oss ibland? Hur går det med dina planer?
Hej flickor!
Kroppshår ja.... Jag hade faktiskt bokat in ett besök på salong idag, via nätet! Så döm av min förvåning och förgrymning när jag kommer dit och de visar sig att de har stängt pga skönhetsmässa... Jag menar, Vadå??? Varför har de en online tjänst om den inte funkar?? Hade ordnat mig fri efter kl. 2 för att gå och allt... GGRRRRRRR. Det ska de få höra på måndag!
Fick trösta mig med en lunch med några vänninor på en mysig italiensk restaurang.
Det gör betydligt mindre ont efter att man gjort den första och absolut västa ggn. Vid 3-4 känns det inte alls mkt! MEN ni får inte raka i mellan... då är ni tillbaks på noll igen!!
Stålis- 3-5 mm räcker, men eftersom håret blir tunnare så syns det inte så mkt!
Jag tycker det mest känns löjligt att stå med rumpan i vädret till någon man inte känner, surrealistiskt helt enkelt! Men inte pinsamt! Vilket jobb dom har...
Lourdes! Kul att höra om dina planer! Fattade inte helt vad du menade med S/S...
Mässa eller?
Gemma! Den är grym....
Inget ytterligre att säga! riktigt jävla snygg...
Jag har beställt RÅA Jimmy Choos... Ska meddela när de kommer! Gläder mig...
Trollsländan! Lycka till med hemtentan! Det går säkert bra.
Kan man inte jobba i ett väldigt brett fält med jusutbildning? Det ordnar sig ska du se, eller har du ögonen på något helt spec??
Ha en riktigt skön helg alla! Min dator har havererat så detta är dyrbar tid på J's Mac... kanske jag kan stjäla den igen i morgon!
Kramar K.