Tjena!
Vilken inredningsdiskution som dragit igång!!
Jag önskar mig Corallo som ligger under Exotic på Bisazza. Helst vill jag ha den i grönt men då blir det fort väldigt dyrt... Vi har en kopparglänsande i köket och den gick på ca 2500-3000 (har förträngt..)kr m2 och det är en lagervara.. Man kan specialbeställa vad man vill med tålamod och massa pengar.
Lapinette, vill ni ha enkel mosaik dvs. utan komplicerade mönster kan Trend vara en idé. Trend startades av en av Bisazza bröderna och ser helt lika ut med mindre prislapp.....
Vårt bad är grå/vitt helkaklat och tråkigt. Eftersom det är helt nytt känns det onödigt att riva ut hela så därför blir det en fondvägg bakom badkaret.
Igår hade jag vinsmakning med 3 grupper på rad, de var totalt 60 pers med 3 stationer var(matkurs, vinkurs och barkurs) och avslutande middag. Bra upplägg tycker jag!
Stålis! Jag älskar att leka i köket! Smaker är så spännande.... Bara fantasin sätter gränser så det är bara att hitta förklädet och ge sig ut och shoppa ingridienser....
Gemma! Åh, vad jag gläder mig till Paris och Hermes butiken.... Jag ska köpa en lite höstig scarves(typ det enda jag har råd med i butiken..). Önskar mig en Birkin bag!!! Dream on....Min man har 3 av de stickade slirrarna.. Jag var lite anti i början men har vant mig!
Annars har jag gett mig hän åt svart igen! Förra vinterna hade jag mest mörkbrunt... som den modeslav man är... Önskar att jag kunde ha rött! Sååååå fint på rätt person!