Vill liksom inte skriva av rädsla för att negligera alla era tvivelsutan ljuvliga inlägg... men gör det ändå. Läser i morgon, noga.
Nyss hemkommen från svenskträff deluxe. Det var comme ci comme ca. De bofasta var typ stureplansstekare och sen var det en hel drös folk från typ.,,, ah, nu låter jag hemsk på alla sätt och vis men... HÖRBY och VARBERG som kommit för att se formel 1. FAtta... och jag som fick 2 formel 1 biljetter av mannen på riktigt bra platser dessutom! Men jag gav dem tillbaks för jag tycker inte att man ska kasta pärlor för svin. Någon annan blev nog hemskt glad.
Min väninna, syrianska Noor, var the light of the night. Som jag sa till henne innan vi skildes åt utan för det nattöppna apoteket som ligger precis mellan våra hus: "The best time tonight by far was when you and i popped downstairs to have dinner." Jag har alltid så himla trevligt med henne... och hon bjöd friskt på sig själv... höll jämna steg med mig trots att jag druckit 2 glas pieper H och hon INGET för hon firar nån sorts Ramadan light. D v s ingen alkohol på en månad. Måste betyda att hon är en i grunden roligare person än jag!
Men alltså vad ska jag hitta på för alkoholfritt till henne på middagen i morgon? Jag har mynta... och lime... och is... alltid en början..?
MLK har skickat en låt, jaaaa! Och om sex timmar ska jag upp och iväg till skolan, that's right, skola trots att det är lördag för att kompensera för klämdagar.
Kram på er, G.