• Billa

September 2007 !!!

Hallå alla septemberbrudar!!

Finns det någon som är aktiv i sitt planerande än?!

Vi ska boka kyrka nu i september och då vet vi vilket datum det blir! Så spännande! Det börjar ju närma sig!

Skulle vara skoj med några att diskutera med!

• Svar på tråden September 2007 !!!
  • Tossi

Malmön2006: Jag och min m2b gör det långt innan för att slippa stressa in i det sista.
    Sen färg val är våra favorit färger inga färger vi kommer på huxflux. Sen kan man alltid ändra sig, det är det som är med med att ha lång tid på sig.

• Fishlie

här är en septemberbrud till Har bokat lokal, boende och kyrka...nästan alla gäster måste övernatta....

• Tossi

Fishlie Välkommen till tråden!

• Billa

Nu har vi bokat kyrka!!!!
    15/9 2007 kl 16.00 !!!!!

Vi börjar bli några nu!! Va skoj!

• Höstbröllopsbruden

Jag ska gifta mig nu till helgen och känner att vi verkligen valt en bra månad. Löven börjar falla, luften är hög och frisk Det är underbart!!

Vi kommer att ha brunt och cremevitt tema. En kul idé vi gjorde var att skicka ut alla inbjudningarna med blommogramm med den ros som kommer att vara genomgående för hela brölloet. Det var uppskattat.

Sen har vi valt en kortdesigner att göra allt material så det blir precis i våra färger.

Jag hoppas nu bara att dagen blir som man förväntar sig!!

Lycka till ni alla!

• Niia

Å vad trevligt med så många som ska gifta sig i september

• Tossi

Nu vet vi vad lokalen kommer kosta :)
    Den är bokad och klar.
    Vi ska börja kika på hotell till bröllopsnatten nu.
    Vi håller så smått och plita med gästlistan, jag står i valet och kvalet om jag ska bjuda in min moster och en av mina morbröder eller inte. Det kom inte på min konfirmation, senaste födelsedagskalas eller student så det känns liksom lite att det kan kvitta. Men jag bjuder dem troligen ändå till kyrkan och till festen. Men ska prata med mamma om det. Hur går det för er har ni bestämt gäster?

• Bellaboll

Hallo Hallo!

Roligt att så många hänger på den här tråden :)

Vi är i stort sätt klara med gästlistan. Det blir ca 50 gäster. Vi tänkte bara bjuda den absolut närmaste släkten, dom som vi umgås med annars också. Restan av gästerna består av våra vänner.

• Billa

Vi försöker få tag på bygdegården just nu, men dom svarar ju inte i telefon!

Vi är i stort sett klara med gästlistan, blir ca 70 pers.
    Jag har ett litet dilemma där, jag har två kusiner, och den ena träffar jag i bland å så, henne vill jag bjuda, men hennes syster har jag inte sett till på 9 år, måste jag bjuda henne oxå, eller är det ok att inte bjuda henne?!

• Tossi

Jag kommer bara bjuda de kusiner som jag träffar, nu träffar jag dock inte bara ena syskonet. Jag vet ju inte relationen i övrigt, skulle det kvitta henne? Eller skulle hon bli super sur över det? Sen är väl frågan om det är platsbrist och ni hellre skulle bjuda ngn annan (till platsen) som betyder mer.
    Har pratat med mamma och vi kommer att bjuda moster och morbror, är ingen stor utgift. Dock bjuder jag inte deras barn, de har jag ingen kontakt med överhuvudtaget.
    Är inte klar med listan så jag återkommer med antalet gäster sen :)

Svar på tråden September 2007 !!!