Inlägg från: mrztigger |Visa alla inlägg
  • mrztigger

28/7 2007

jag undar om ni har bestämt er för musik? sitter och kollar igenom allt men jag hittar inget jag vill ha.. vi tänkte två låtasr under vigseln och sedan en in ovh utgångslåt, samma. antingen på bara gitarr lr med sång. och problem nr 2. ska ni dansa vals och till vilken sång?

• mrztigger

alla ni som köper era klänningar från kina.. vart hittar ni sidorna där de säljer? har kollat men jag hittar inga.

vi skall ha shirley Clamp-du är allt och ev en sång till friheten på gitarr när vi går ut och in. men detta är inte bestämt ännu.

291 dagar kvar då tjejer!

• mrztigger

imorgon skall jag till en bröllopsaffär och kolla litek länningar. är sjukskriven och den ligger precis bredvid så.. ska ha lite kul när jag e där. ta lite kort och så. sen skall jag visserligen sy upp den själv men jag vet vad jag passar i och inte om jag provar lite. dessväre får jag gå själv då klänningen kommer vara en hemlighet för den blivande.

• mrztigger

nu när man är sjukskriven så gör man ignet anats än sitter framför datorn och kollar runt. har massa ideer som bara poppar upp *ler* har hittat billiga tårtvårningsfat men skall kolla om jag inte kan hitta begagnade sådana nånstans. vi skall bara egen och jag vill ha en våningståtra *ler* 300 kr tycker inte jag e så oöverkomligt.
    det blev ingen bröllopsaffär för mig tidigare. blir det idag istället! weeee..

• mrztigger

om man köper en klääning därifrån. dom såg juh rätt billiga ut på ebay. men hur mycket kostar frakt och sådant?

klänningarna gick juh under 1000 lappen. jag förstår mig inte på sånt där då jag aldrig sysslat med shoppning på internet. och jag vet inte o jag vågar heller... är shoppoholic *ler*

• mrztigger

imorgon skall jag till stan och kolla mönster till bröllopsklänningen. syrran/brudtärnan är med och hjälper mig välja. om jag verklgien hittar det jkag söker skall jag ev köpa tyg oxå. är sjukskriven en hel månad och hinner sy lite då + att jag kan göra det i smyg eftersom sambon inte får se. den är hemlig.

• mrztigger

lungt. händer inte mycket här heller. jag e sjukskriven och sparkad, sambon har fått nytt jobb och vi har gått back i ekonomin så det skräller om det. därav tar vi det lite lungt med bröllopsgrejjerna nu. kollar hur mycket vi har räd med och så.

• mrztigger

känns så trist att inte köpa in så mycket jag vill ha. vill h massa saker att pyssal md och göra klart innan. vi skall skriva våra initialer med frostfärg på viflaskor, jag skall sy klänningarna till mig, tärnorna och näbben mm. massa saker att handla som inte går. lite trist. men det blir snart bättre hoppas jag.

Svar på tråden 28/7 2007