• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Maken och jag har ändrat matvanor och äter mycket frukt och grönt, dricker vatten m.m. Jag rör inte på mig så mycket. Skulle behöva röra mig mer, men jag har ju ett stillasittande jobb, som tar mycket tid

• janos

Nu måste jag smita till köket och göra min plikt ;)

• anne på grönkulla

*rodnar*

Tack! Du är supergullig du, janos.

Men nöjd är jag aldrig, tyvärr. Kanske är det mest det tryck man själv sätter på sig att vara smart, framgångsrik, vacker och vild samtidigt, vad vet jag. Men jag vet ju oxå vad jag väger...

• anne på grönkulla

Samma här - sitter på kontor hela dagarna... tycker jag äter Ok ändå, men mer motion är nog nyckeln för min del.

Nu är jag dock så hungrig att det dröjer ännu en dag innan jag börjar mitt nya liv...

tjingeling o smaklig måltid!

• Hilde

Oj o jag somb vihlle vab med o få jämbt nummber o så missade jag deth.

Nåja bäbthre lycka nästha gångb.

Nä nu mera mat.

• anne på grönkulla

fick äntligen tag på min mormor - när det tutat upptaget i ett dygn blev man ju lite orolig - men hon hade ju lagt av luren som vanligt...

• Hilde

hihi Anne så där är det hos min mamma alltid upptaget för att hon glömt lägga på eller glömt att logga ur från nätet (modemuppkoppling)

• anne på grönkulla

Jovisst o så vet man att det är ok innerst inne, men eftersom hon är 83 så kan man inte låta bli att oroa sig liite lite ändå...

nu har hon t o m skaffat mobil o pratar om att ha internet. Men mobilen svarade hon inte heller i, så...

• janos

Morfar är expert på att ha mobilen på, när HAN behöver ringa. Sen slår han av den så fort han kan

Svar på tråden Äntligen fredag del 7