• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Vad är det då, Anne???

*målar mig i ansiktet, utifall att Anne behöver hjälp*

• Gable

Japp! Om man har alla bh:ar i tvättkorgen kan man istället använda silvertejp. Man får en alldeles fantastisk hylla!!

Rekommenderas!!!!

Nej, jag har inte provat själv.

• Gable

Fråga:

Skulle ni betala 500 spänn för en falsk Gucci-väska?

Jag skulle definitiv inte göra det. För en femtilapp kanske men 500?! Näääää!!

• Studstjejen

kan du visa den annonsen?

• Studstjejen

Alltså det beror på tycker jag. Köper man en äkta så kostar den runt 10 000 kr. 500 KAN vara värt det tycker jag - OM kopian är bra givetvis.

• Studstjejen

tusen spänn? OJ vad dyrt.....

• Hilde

Nepp Gable skulle nog inte köpa. Silvetejp för hyllan det å andra sidan var väl det jag rekommenderade som extra romantiskt inför bröllopsnatten... ni vet låta maken jobba sig fram med bomullstops o aceton för att befria behagen Det är ju liksom det alla brudgummar vill på bröllopsnatten... hjälpa av med hårnålarna, kronan, snörningen.... och... tejpen. Sedan sover nog även den bäste brudgum...

APG vad har hänt? Jag kan också hjälpa till ... om inte så är jag bra på att röka fredspipa... kan visa hur man gör... liksom...

Svar på tråden Äntligen fredag del 7