• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Du vet var vi finns, Anne, om det behövs. We´re right behind you!

• anne på grönkulla

Nu ska jag dock strax prata med maken. Hittade dessutom tid till mina ansökningar idag sist på kontoret - men har dåligt samvete över att jag inte hinner ägna tid åt praktikanten...
  • mammacatta

jag måste eränna mig besegrad av ointressefenomenet...
    jag läste lite från början men d var så tjatigt så jag tog en sida i mitten på måfå och ve och fasan - det var lika segt där....
    så jag ger upp. jag är helt enkelt inte så värst intresserad av att diskutera när klockan är mittinatten och ämnet är feminism.

men lika glad är jag för det, men gladast är nog feministen...:D:D:D:D

en annan dag kanske. eller inte. *skratt* jag orkar inte tänka, jag är besegrad av luddes sjukdom.
    sova nu.
    gonatt!
    hoppas du besegrar alla med din visdom och dina kloka ord anne!

• anne på grönkulla

Ajdå, mår ludde inget bra - har jag missat nåt???

Jag måste ju då erkänna att jämställdhet intresserar mig rätt mycket! Men besegra vet jag inte om jag har behov av - resonera går så bra så!

• janos

*skickar över alvedon, näsdukar, varmt vatten och massor av honung till mc och ludde*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7