• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • anne på grönkulla

Den var handsydd i läder, men en kopia. Nog ett OK pris för en bra läderväska, men ändå... inte nåt jag prioriterar...

• Hilde

Oj Anne bärsärk Jaha ja jag orkar sällan involvera mig i den sortens trådar. Oftast befolkas de av väldigt omogna tänkare, eller väldigt rabiata tänkare... och jag är varken eller.

• janos

Nu är jag hemma igen. Himmel, jag tror att någon hade hällt sirap i klockan ikväll. Det var såååå segt på jobbet ikväll....

Men men, nu är jag hemma igen

• janos

Jag skulle absolut INTE betala 500 spänn för någon handväska. Jag har precis köpt min första, för 129:- ;)

• mammacatta

å tänk att man tycker att en väska i äkta läder för 350 bagis var DYRT - å jag betalade inte ens själv...
    :D:D:D

snart är d helg så man slipper morsan lite.

idag så kläckte hon ur sig följande: nääää, inch är ju inte tum heller.
    raskt föjlt av: men jag som har varit i england VET att de är stockkonservativa (som svar på mitt påstående/siande att jag tror att USA går över till metersystemet efter GRB...)
    som om hennes besök där gör henne till expert och att om hon skriker ut det 7 gånger så blir d MER rätt.

*suck*
    jag tror att jag begåvats med två svårmorar.

hon har ju flyttat och vi har hjälp henne med monteringar, därav det idoga nötandet.

• janos

Vad kul med en massa folk i våran nya lya

*janos dukar fram fika, så att alla får något gott*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7