• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Önskar er alla söta drömmar

Ni släcker väl lampan sen??

• Fru Cinderella

*mumlar* Jag släcker *med munnen full av bullar

• Rystall

Hej hej

Jag måste tyvärr byta mailadress jag oxå. Dom kommer att stänga ner tjohoo den 31 okt. Blä vad trist. Nu sitter jag och går igenom alla mail för att se om det är nått jag behöver spara

Ni kan nå mig på lisa-t.hassel.288@student.lu.se

Natti-natt!

• Fru Cinderella

*släcker lampan och tassar i säng med bara smulor efter mig*

Opps.. lovar att det är nya bullar speciall levererade när ni alla vaknar i morgon bitti..

• Hilde

Tummen upp för dig Anne du skriver säkert bara väldigt seriösa o kloka inlägg Men visst är det de där andra som jag nämner som får håret att resa sig och i ditt fall får just dig att skriva ett inlägg?

Nå MC inte bara du som har två svårmodrar... jag tror faktiskt jag har det också... vad sägs om detta... min mamma bjuder in sina väninnor till namnkalaset, jag tycker att det kan vara ok... vad hon däremot plötsligt fått för sig är att hon och dessa väninnor ska sova över hos oss också för att hon blir trött av att köra bil. det är ju helt ok om mamma behöver sova kvar, men att hon ska inkvartera sina av oss icke inbjudna väninnor också... nä det kändes lite magstarkt.

Rystall alltid trevligt att se dig !!

cinderella jag väntar på påfyllning av bullfatet till imorgon då ?

Nu ska jag ta o krypa till kojs igen. Natti natti!

• anne på grönkulla

Nja, just dessa trådarna har nog en ovanligt låg grad av såna hittills och mer resonerande ton, men det är som sagt ovanligt. Det brukar vara så som du befarar.

*tar en massa bullar med mig till jobbet*

• Gable

Vart e bullarna?! Jag behöver höja blodsockret.

Jo, väskan fanns/finns här på Köp&Sälj. Skulle man köpa den typen av väska som original-Gucci så kostar den runt 3-4000. Därför tycker jag att det är dyrt med 500. Jag skulle inte betala det för en väska som uppenbarligen är en fejk.

Jag gillar inte fejkväskor. Jag fattar inte varför man väljer att köpa en sån väska? Varför är det kul att gå omkring med en sån på armen?

Jag skulle hellre lägga 500 kr på en snygg väska från typ Wedins. Eller lägg på 500 kr till och köp en äkta DKNY istället.

Sådetså! Nu har Gable surat klart om fejkväskor.

Imorgon ska jag shoppa ny handväska. Fick en i present av maken, men jag ska få välja ut den själv.

Förresten, vad är det för trådar som kära ApG är och härjar i? Nu blev jag nyfiken!!

• Hilde

Hejsan Gable
    Jag vet faktiskt inte vilken tråd APG härjar i. Jag är inte så jätteaktiv på BT längre så jag missar ofta om det dyker upp nåt intressant. Jag härjar ju mer inne på FL, fast där orkar jag knappt ta mig ton för där kan man verkligen tala om trådar som spårar ur.

Sitter o känner mig urvattnad och blafsig. Funderar skarpt på att lägga in mig på ett spa och få lite massage, vaxning och ansiktsbehandling ... mumma.... men alltför dyrt tyvärr Alla mammor borde nog få mammapresenter i form av spa weekends tycker jag! ELLER HUR !!!

Nä nu vaknar lilltrollet... vi ses... KRAM KRAM KRAM !

• Gable

Hilde gumman, det borde vara ETT KRAV på SPA-weekends för mammor, blivande mammor och för fabriksarbetare. För övrigt kan jag tala om att är jävligt less på den där fabriken!! DET HÄNDER JU INGENTING!!! Så vi ska på utredning i slutet oktober.

Undrar just om har har PMS. Hornen växer väldans mycket i pannan idag.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7