• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Hilde

Cinderella jag har två sådana småtroll också

• Fru Cinderella

Jo söta är de fluffiga småtrollen.. men ack så jobbiga ibland!!

Kanske inte ska uttala mig föressten, har ju inga barn *gömmer mig under några kuddar*

• Hilde

Ja Anne ibland behövs barnfabrik och ibland händer den innan man hunnit blinka

Det sistnämna hände mig... Jag hann tänka tanken och så vips så var allt ett faktum. Däremot var det ett rent helv*te att vara gravid, men det är en helt annan femma...

• janos

Vi har ju oxå ett katt-troll här hemma. Inte så fluffig, men ack så stor när han lägger sig i sängen. Igår kväll fick jag ligga under halva mitt täcke och halva makens, för att inte frysa

*nääää, det går faktiskt inte att flytta på en sovande katt* ;)

• janos

Mycket fabriksprat just nu. Måste ju få erkänna att vi har gett oss in på den fronten vi med...*ler generat*

I måndags slutade jag med p-pillerna. Känns jääääätteläskigt!

Men det är ingen som vet om det ännu. Men fredisar delar jag gärna med mig till

*snälla säg att vi har gjort rätt, för jag är såååå nervös*

• Gable

C - tackar tackar! Kondisbullar är aldrig fel. Bullar öht är alltid rätt!! Mumsimums!!

Fabriksarbete är trevligt. I lagom dos och utan filofax

• janos

Filofax har jag ingen.....det kanske går bra ändå ;)

• Gable

Det går lika bra med en kalender från ICA!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7