• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Bullarna görs bara här i våran nya lya ;)

Annars är jag skyldig :(

• janos

Ikväll drogs jag ner i glass-träsket.....den var jättegod!

• janos

Ja, äntligen fredag! Vad ska ni hitta på i helgen?

Janos jobbar idag och imorgon. Maken skulle visst oxå jobba imorgon. Söndag har vi inga planer för ännu. Visst lät det som en trevlig helg ;)

• Fru Cinderella

Jag o sambon ska mysa ikväll. vi träffas knappt i veckorna eftersom jag jobbar dag o han kväll..

Så det blir vin, kyckling med pasta och saffranssås (Våran favorit ;) )

• janos

Godmorgon cinerella!
    Vilket mysig kväll. Men du glömmer väl inte att vi antagligen finns här ikväll ;)

• Gable

Huvva! Prata inte om vin!!!

Jag är bakis idag. Det blev väldans mycket av goda ostar och goda viner igår kväll. Alldeles för mycket.

Undrar just när man kan gå hem från jobbet utan att il bosso blir sur?!

• Fru Cinderella

*skrattar*
    klart vi träffas här ikväll, tror du jag kan hålla mig ifrån BT en hel fredagskväll *asg* Den var rolig!!

Saffranssåsen.. jo det är ett recept som gått i arv flera generationer och.. nej skämt åsido..

jag köper den färdig o värmer på plattan.. minns inte vad märket heter, men det är i en sån där rund liten mini creme fraishe burk med lock. Står bland mejeriprodukterna. Den är gudomligt god!! mmmm

Svar på tråden Äntligen fredag del 7