• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Har ni märkt hur det har börjat rassla till i inläggen i denna del! Kan det vara våran nya hemtrevliga lya som har gjort sitt, så att alla vill vara här mer ;)

• janos

Jag sökte på nätet och hittade vad det är för något. Nu slipper jag undra

• janos

Så där ja!!! Nu har jag dammat vardagsrummet, dammsugit hela övervåningen (105 kvm), tvättat fem maskiner tvätt och vikt sex maskiner, för det fanns tydligen kvar sen jag sist lämnade tvättstugan......konstigt!

• äntligen på väg

Å va duktig du är Janos! Jag har EN maskin i tvätten som jag förträngt tills vidare och en rejäl hög med kläder som ska strykas.. får väl ta tag i det nu.

• äntligen på väg

Nä, strykningen kan jag nog förtränga ett tag till. Det får räcka med att hänga upp det som ligger i maskinen

• janos

Jag slänger in det mesta i torktumlaren och det sparar mig massor av tid. Däremot har jag en förmåga att trava högar i tvättstugan istället för att bära upp det

• janos

Nu ska jag ta och starta maten, så att maken (och jag) blir glada

• mammacatta

janos, du måste vara vår mesta källa här! viktnedgång, cykla, jobba hårt, tvätta, städa, laga mat... BULLA. *mumma* jag blev så sugen att jag var tvungen att skrika ut det.

själv kanske man möjligtvis kan titulera sig p*rrdrottning...

Svar på tråden Äntligen fredag del 7