• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Hmmmmm, Ica.......tror du inte att Willys har någon fin kalender istället! ;)

• Gable

Det har dom alldeles säkert. Om inte - hör av dig så får du min kalender. Den är lite kluddad i, men det kanske du kan leva med?

• janos

Det låter toppen, Gable

Hur länge har fabriken varit i gång? Får man fråga sånt?

• Gable

Sen förra året, men akordsarbetet började nog i januari i år. Ingen bonus utbetald ännu!

• mammacatta

hejja janos!!! d vore väldans trevligt om du fick till det, det är SÅ KUL!!! iallafall i början. å jag tycker personligen att fabriken är roligast. *lite avis*

gable å äpv - det kommer att ordna sig. om d inte blir som man tror så blir det på nåt annat sätt, precis lika bra. d tog mig 1½ år för wille, fast d vet ni ju. *skickar över lite lust och åtrå* till gable. man kan aldrig få nog av sånt så: *skickar lite till alla andra åxå*:D:D:D
    rystall och hilde, ni får detta: *hel natts sömn*

ludde har fått nåt i magen, så jag skrapar nr2 in i små testtuber för odling. han kräks sådär bara mitt i natten å är som nr1 i nr2, åxå mitt i natten. dagarna åxå, men natten är ju SÅÅÅÅÅ tröttsamt.
    lagom grafiskt va...?

• janos

På större företag och fabriker brukar man dela ut julbonus....det kanske är något sånt på gång ;)

• janos

Tycker personligen att den här fabriken är lite pirrig. Det bästa vore om det bet på en gång, för då "kan" jag inte ändra mig

• Gable

Tack MC! Det behövs!!!!

Hmmmm.... Julbonus säger du? Tja, why not? Jag lugnar ner mig lite då

Svar på tråden Äntligen fredag del 7