• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Hilde

Hejsan allihopa

Vad kul att se så många hänga här inne! Hejsan Äntligen på väg, Rystall, MC, APG, Gable och grattis Janos till jämt nummer.

Här är det också fortfarande förkylt värre och nu har även maken insjuknat. Jobbigt värre och så dyker det upp precis i samma veva som vi ska ha vårt namnkalas... nåja vi kommer överleva iallafall.

MC är Ludde osså förkyld?

Vad gäller FL... ja jag skriver i princip bara i en föräldratråd där och det är med tjejer som jag går o fikar med... och så skriver jag i en tygblöjetråd där man ger goda råd och tips till varandra. Det är kul , för tygblöjeanvändandet blir liksom en liten hobby som väldigt på IRL begriper

*Tar mig en numera torr bulle o smiter ut*

• Hilde

"en liten hobby som väldigt i verkliga livet begriper" borde det nog stått Nåja jag får lära mig hitta rätt tangenter en annan dag...

• Hilde

Nämen vad f**n

nu tappade jag visst bort ett ord igen... vart tog det vägen??? *letar*

Jag ger upp!! Man ska nog inte skriva för komplicerade inlägg så här mitt i morgonkvisten.

• Fru Cinderella

morrn morn *vrålgäsp*

• Gable

Godmorgon C! Vart har du bullarna? Jag är hungrig

Janos - nää. Det går inget vidare i fabriken. Ingen av oss är längre intresserade av det där hysteriska ackordsarbetet man ska hålla på med. Vi har gått ut i strejk. Vi äter istället

FL - ja det verkar vara ett ställe för sig. Som jag har förstått saken måste man be om ursäkt INNAN man skriver sin åsikt, i alla fall om det strider mot TS's inlägg och det inte är ett "hålla-med"-inlägg. Det är mera bråk där än här. Jag är faktiskt väldigt fascinerad av hela stället.

Grattis förresten till 500 Janos! Jag har helt legat av mig när det gäller kampen om jämna. Ska försöka bättra mig.

Ni är enda orsaken till att jag är kvar här på BT, brukar ibland roa mig med att scanna av andra trådar men jag skriver väldigt, väääääldigt sällan i dom.

Förresten! Ikväll ska Gable träffa en gammal kompis, vi har inte setts sen bröllopet!! Vi ska dricka massor av vin och prata, prata, prata! Gud vad jag ser framemot det!!!! Men först - handväskinköp! Oiiiiiiiiii!!!

• Fru Cinderella

Öhm.. *springer iväg och snabbt tillbaka igen* Duger det med bullar från konditoriet? Och sträcker fram ett fat!

• Hilde

Nu har jag minnsann också en bulldeg på jäsning i köket

Hysteriskt ackordsarbete saknar jag faktiskt Numera har man ju småtroll i sängen istället... man får var glad om man hittar en ledig stund och passa på när tillfällen bjuds.

• Fru Cinderella

Själv har jag små fluffiga troll i sängen (katter) o de var verkligen inte snälla i natt. Först ville den ena bli utsläppt och sedan den andra.. efter en minut ville ena in och efter tre den andra. Sen fortsatte det så där HELA natten.. och för att väcka oss krafsade de på persiennen och gör det där hemska ljudet som man bara måste resa sig upp över..

*gäsp* lång natt.. trött idag... zzzzzz

• anne på grönkulla

Som särbo blir det inget arbete alls ju. Och jag planerar ju för att fortsätta såhär ett tag till.

Men ska vi få till det så är det ju genom hysteriskt planering - nån gång när vi blir stora...

Vi får se - livet spelar en ju små spratt ibland dock.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7