När märker man av att man är...GRAVID???
Fast egentligen känner jag inte för att åka till jobbet als denna veckan... Skulle helst bara vara hemma och ta det lugnt och mysa fram till jul.
Men men det går inte.
Fast egentligen känner jag inte för att åka till jobbet als denna veckan... Skulle helst bara vara hemma och ta det lugnt och mysa fram till jul.
Men men det går inte.
wow Nenne!!!!!!!!
Hahahaha :D :D :D :D :D
Skrattar så jag hoppar här i stolen!!!!!!
*torkar fnisstårar ur ögonvrån*
Muggles, du har också mejl ;)
Och ja, jag försvann för jag åkte till jobbet. Och sedan var jag tvungen att jobba lite också... hu!
Men nu har jag kaffepaus!!!!! :) :D
eftersom amerkaner inte vet vad "fika är" har jag gett upp hoppet om att ha fikasällskap, så numer brukar jag fika med er tjejer!! :)
Och det är det bästa fikasällskap man kan ha!!!!!!!!! Jag looooovar!!!!!! :)
Heeeej A.M!
Kul att du tittar in mellan målitderna!!!
Ja muggles har plussat! Idag eller igår tror jag!!!!!!! :)
Jessie,
Alltså har du lagt upp bilder på "vår" hemsida eller har du mailat bilderna till någon???
Vore så skoj att se :)
A.M
Hon är verkligen helt otroligt söt Livia!
Men jag läste jut på din blogg att hon har ett lite snabbt hjärta??
Vad betyder det?
Vet man varför?
Du skrev att det kan växa bort. Hur fungerar det??
Ursäkta alla frågor. Du behöver inte svara om du inte vill såklart.
Muggles intressant uträkning!!! :)
Man får väl hoppas på att det är så...
Lycka till med granköp!
Vi handlade en liten liten gran igår och den är sååååå söt!!!!!
Ja, ni ser man får försöka sig på substitut när man inte har någon söt bebbe att kolla på...
;)
hejdå syrran! Ha en trevlig kväll!
A.M
Jag förstår verkligen att det måste känts hemskt när ni fick veta att ngt var fel men inte visste vad det var eller om det var allvarligt!
Har nära vänner som fick en liten dotter tidigare i år men efter ett tag insåg man att hon inte kunde andas normalt. De har haft en enormt tuff tid med lång sjukhusvistelse men nu har hon äntligen fått komma hem. Jag hälsade på henne i somras på sjukhuset när jag var iS verige. En supergo liten tjej, och jag är så glad att hon har kommit hem nu. Lagom till jul!!!! :)
Men visst, man iner verkligen hur skört livet är och så. Men har samtidigt varit en enorm styrka att se att mina vänner hnterat situationen så otroligt bra!!!!! Jag tror på det Koko skrev, att även om man inte tror det innan så blir man stark när man måste!
Och för er del är det ju jätteunderbart att ha Livia hemma och att hon kan leva normalt med sina mediciner. :)