Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag har sovit superlänge idag för jag vaknade upp och var ja....tjock i halsen!
    Så kanske beror min trötthet de senaste dagarna på att jag har förkylning på gång. Hm! Så nu har jag stannat hemma från jobbet för att ta det lugnt, sova mycket och försöka "kväva" förkylningen så att den liksom "går tillbaks". Det brukar kunna fungera om man gör det innan man blivit för sjuk. Så jag hoppas. För jag vill INTE bli sjuk nu till jul!!!!

• sweetstreet

Men nu verkar ju de flesta av er ha hunnit gå hem så jag missade er.

Men men, så kan det vara.
    Jag hoppas att Cicci berättar sedan hur det gick.

Koko, skönt att höra att du mår bättre också! ven om du känner dig lite trög i huvudet. Men herregud, det känns ibland som att kjust trögt huvud är mitt normaltillstånd!!! ;) Så jag vore bara tacksam ifall man endast var trög i skallen efter att man opererats!! :D

• sweetstreet

Oah alla ni,

ang var när och hur kring ÄL man ska 6_a. Ja, jag vet inte alls. Känns som ett jättemysterium för mig detta!!!!!
    Senaste ÄLen så hade vi 6 måndag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Böjen var på fredagen. Så i teorin borde vi ha täckt in det hela jädrigt perfek väl??? Men det verkade ju inte direkt hjälpa. För tanten kom ju som ett brev på posten exakt på dagen. Så ja, jag har likosm nästan gett upp detta med att komma på rätta dagarana för att ha 6 runt böjen....

Känns ämndå mest som lotteri.

Men Mindre jag hoppas verkligen du får liv i maken så ni får till det ikväll!!! Vill höra om det var rysch-pysch eller lack o läder som fungerade!!!! :D :D :D

• sweetstreet

Och syrran,

hoppas du får reda på vad som kändes konstigt i äggisarna

Själv känner jag typ aldrig av något i äggisarna vid ÄL. Kanske har jag jädrigt konstiga ägg eller så lossar de helt enkelt aldrig (vilket skulle förklara att man aldrig får till ett plus) för jag känner aldrig av ÄLen. Nu sista gången kände jag mig lite "svullen och hård" och lite öm i nedre magen ett par dagar efter böjen, men om det var ÄL så kom den väldigt mycket efter själva böjen! Tror jag kände detta på måndag o tisdag och böjen var ju på fredagen. Konstigt????
    Jag mitt dumma nöt tolkade ju denna känsla som att kanske kanske hade det tagit och något spännande var på gång där nere, men så var det ju inte.

• sweetstreet

Jahapp, så sitter man o babblar med sig själv igen då.
    Näe, tror jag tar paus nu för att fixa lite honungste till min hals.

• sweetstreet

Å Cicci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag VISSTE väl det!!!!!!!!!!!!!!!!
    Grattis! igen! Hoppas vekligen du kan släppa oron nu. Iallafall den mest akuta oron. Nu vet du att Pick´n mår finemang!
    Måste kännas fantastiskt! :)

Och som sagt, jag har flera kompisar som inte känt någora som helst symptom under graviditeten utan mått prima! Och inge av dessa graviditeter resulterade i jättefina barn!
    Så jag tycker mest du ska vara glad att du mår så bra som du gör! :)

• sweetstreet

välkommen till tråden Lillstumpan!
    :)

• sweetstreet

Men page!

Vadå "bara dra till Holland"?????
    Han måste väl ändå veta ifall han kommer tillbaks innan jul???????? :o
    Eh, me fatta nada?

• sweetstreet

Oh ja Jessie, jag har också kollat in fotot!
    Superfint!!!!!!!

Så himla kul med ett ansikte till nicket! :)

• sweetstreet

Hej A.M!

Hoppas allt är bra med er i juletiderna!
    Gissar att det är supermysigt att vara hemma med Livia nu såhär innan jul! :)

Det är så kul att du tittar in på tråden ibland fortfarande trots att man förstår att det är mycket annat som tar tid och kraf för dig nu.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???