Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag lovar förresten att lägga ut bilder sedan på juldekorerade hus och trädgårdar här i New York city. Finns ju inte så mycket på just Manhattan men desto mer i andra områden i stan, typ Brooklyn och Bronx!!!!

Jag lovar, vissa är heeeeeelt galna!!!!!! :D Som Diesnyland fast på egna lilla tomten...

• sweetstreet

Koko

ok, vi får väl se vad de kan göra då.
    Själv tror jag verkligen att det inte är någon fara med tanke på antalet sidor som skrivs här varje dag. Men visst, säker kan man ju aldrig vara. Och det vore ju jobbigt om inte bara vänner eller familj skulle råka se, men kasnke framförallt kollegor eller chefen eller så???

Ang mat så tror jag att det lätt blir så att om man inte är så inspirerad så blir maten kanske inte sådär superintressant? Iallafall inte för mig.

• sweetstreet

Ja det är iallafall bra att du har aptit då Koko!!!! :)

• sweetstreet

Själv har jag hinkat i mig så mycket te att jag undrar om min blåsa snart ska börja protestera över att jag måste springa på toa o kissa hela tiden.

Och nej, det är inte något grav-symptom!!!! För tanten har inte slutat läcka än.... ;) (oj kanske lite mer info än vad ni vill ha....?! :o ;) )

• sweetstreet

Var är Lillstumpan???

Tänkte bara höra med dig ifall du/ni också är igång med att jaga ägglossningar och så????

• sweetstreet

Låter mysigt Koko!!! :)

Själv har vi totalt snöat in på "Prison Break" som vi kollar på i-ett nu.

Vi "prenumererar" på netflix sedan ett halvår tillbax ungefär och det är verkligen otroligt bra om man gillar film och TV-serier men vill kunna se dem när det passar en själv. UTAN att behöva gå ut till närmsta ställe för att hyra ilm. Och framförallt är det skönt att slippa gå tillbaka med filmen dagen efter. Ojoj, ännu ett allvarligt i-landsproblem!!! :D

• sweetstreet

Visst finns det något liknande i Sverige med?

Att man sätter upp vilka filmer/Tv-serier man vill se via nätet och sedan skickar de dessa till en på posten.

• sweetstreet

koko!
    Tur att vi alla trådisar är så himla stabila då! Att vi kommer att stå pall för lite orkaner á la Gudrun här!!!! :D

• sweetstreet

Så det är bara att ryta på!!!!!!!!!!!!!!

Om det blir FÖÖÖÖÖÖR läskigt någongång så kasnke jag går från datorn en stund och kommer tillbaks senare! ;)

Som att jag alltid har en kudde att ta till när jag kollar skräckis!

Ja, jag veeeet att på denna tråden ska man ha kudden till annat (inte gömma sig bakom om man kollar horror movies). Men jag har faktiskt inte provat just DET kuddtricket än. Passar kasnke bättre tilla nnan typ av film dock! ;)

• sweetstreet

Det ska börja ny omgång av 24 här nu i mitten av januari!!!!! :D

Jag ÄLSKAR 24! Förra året missade vi en säsong i Sverige innan vi flyttade hit. Så vi köpte dvd-boxen och kollade! Shit! Det är verkligen farligt med dvd-boxar, för man kan inte sluta kolla!!!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???