Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Eh, cicci,
    med tanke på att vår hemsida var "hemlig" så kanske det inte var så smart att skriva lösenord och användarnamn här???? :o ;) :D :D :D :D

Hittills har väl muggles skött allt sådant via mail va???

Tror bestämt att du redan börjat komma in i maningskoman??????? Hahahahha!!!!!! :D :D :D :D

Hoppas ingen som lagt ut bilder på sidan blir deppig över att "vem som helst" som surfar in på vår tråd, nu kan gå in och kolla allas identiteter....! ;)

• sweetstreet

amningskoma ska det vara inte manigskoma.... Jag slinter på tangentbordet som vanligt!!! :)

• sweetstreet

Kan ju vara lite känsligt för folk detta med att man håller på och försöker skaffa barn. Så det var väl därför många (inkl mig själv) helst inte ville att hemsidan skulle bli sådär jätteoffentlig.
    Menmen, jag insåg risken med at lägga ut bild där så jag sitter här nu och biter i det sura äpplet...

Sitter i äpplet o biter i äpplet! :D håhå rena rama Arne Hägerforsskämten...

Undrar om det var något starkare i mitt te än teblad??????

• sweetstreet

Min hals känns iallafall bättre nu efter teintag. Om det var lit emr gröna blad än teblad i drycken så kan ju det också förklara saken!!!! ;)

• sweetstreet

A.M

Nej vi har bestämt oss för att stanna här och fira jul.
    Inte åka hem till Sverige.
    Blir bara stressigt eftersom vi inte kan/vill vara borta från jobbet längre än en dryg vecka. Och med jet-lag och det faktum att vi har familjer på olika stllen i Sverige skulle det mest bli ett omkringresande, och inte mycket semester eller lugn o ro. Så det blir en lugn skön jul här.

• sweetstreet

A.M

nej sidan är lite knepig!!!!!jag ska maila dig den beskrivning jag fick från muggles så kanske du kan se oss!

Och lägg gänra in en bild på dig också! Skoj! Och på Livia!!!!! :)

• sweetstreet

A.M du har mail!!!!! :)

• sweetstreet

koko,

Har du ätit middag nu?????? Hoppas det var gott!

Ja, själv hoppas jag precis som A.M skrev att det är såpass knepigt att gå in och hitta bilderna att det kanske inte är särksilt många utomstående som orkar göra det ändå. :)

• sweetstreet

A.M

Vi har haft flera kompisar som hälsat på oss. Vissa med barn andra har lämnat bort barnen. De har fungerat bra vilket som.

Många reser ju med barn medan de fortfarande är ganksa små för att det är lättare innan de börjar gå, springa och så själva. Har vänner som rest med bar när de var 6-12 månader och det har fungerat bra.
    Men jag kan föstå din oro med tanke på Livias hjärta. Så kasnke är det bäst att vänta tills detta löst sig!

• sweetstreet

Äh, ta det lugnt Cicci!!!
    Med tanke på hur mycket vi skriver här VARJE DAG!!!! så lär det vara en väldig slump om någon råkar slajda in på just den sidan där ditt inlägg är och se det!!! :D :D :D :D :D

Mitt tips är att vi helt enkelt bara dränker det i en massa babbel som vi ju brukar göra!!!! ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???