• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Ja, nåt ska man ju ha tur i... ;)

Sen får du inte glömma att jag också är från förorten...

• _koko_

Superbra idé fruLlan, jag är på!! Det får ju inte krocka med din och ciccis dubei-resa bara. :D

Kom lite blod i morse igen och då började jag nästan gråta, men nu åter till lite bruna flytningar. Jag orkar inte med detta.

• _koko_

dubei... hahaha...

Måste sätta mig ner nån gång och verkligen läsa igenom det ni skrivit sen igår, har bara tid att skumma nu... Men ni är UNDERBARA hur som helst!

• _koko_

Hade det inte varit för sticket i bröstet och alla vita flytningar förra veckan hade jag inte ens reagerat på det här utan tänkt att det är som det brukar innan mens. Så det är nog precis som du säger Mindre, det kommer snart.

• _koko_

Min gyn frågade förra gången jag var där om jag kände mig gravid... Då kunde jag inte svara på det (symptomen är ju oftast självframkallade...), men om jag fick samma fråga nu skulle jag svara ja (även om jag inte kan förklara varför)! Kan jag då inte få vara på smällen också??????
    :( :( :( :(

Förlåt, var bara tvungen att häva ur mig det...

• _koko_

Åh, vad ni är gulliga, ni ska veta att det är ni och bara ni som håller mig över ytan just nu!!

• _koko_

Skoja inte!!! Den håller sig borta bara för att man så gärna vill att den ska hålla sig borta, så man precis hinner börja hoppas, och då kommer den med dunder och brak och man riktigt hör hur den skrattar rått åt en...

Buhuuu... Den kommer väl på fredag morgon 1 minut efter att jag testat minus igen...

• _koko_

fruLlan - jag är lite långsam och du är så himla snabb... :D

Börjar fundera på att skita i att testa på fredag... Det är ju som att beställa mens!!!!

Fast närå, lugna er, har inte mensen kommit lär jag inte kunna hålla mig från att testa... :)

• _koko_

Fö köpte jag kokos i förrgår, väldigt gott att använda isf ströbröd när man bakar sockerkaka t ex! :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???