• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

sweet - Mmmmm, marshmallows... Min sambo bara tittar på mig och skakar på huvudet när jag vill köpa sånt. :D

Har precis gråtit av mig ordentligt, känns som att det behövdes. Tur att min älskling satt och klappade mig på huvudet.
    Usch, vad lågt det känns just nu. Jobbigt på jobbet, jobbigt med det här, jobbigt jobbigt...

Där ser du fruLlan - väldigt tillfälligt mitt käcka "bebis kommer när det passar den"...

• _koko_

muggles - tack. :) Lägg till min endo och det är inte så många procent kvar alls...

• _koko_

Men det är så ironiskt, jag har hela mitt vuxna liv trott att jag skulle få svårt att få barn. Nu när det verkar infrias fattar jag ingenting... Borde man inte vara bättre förberedd??
    Nä, det är klart att jag fattar att man inte är det, men det hade varit skönt...

Hehehe, muggles - tänk att få ett nyårsbarn, det vore väl värt att gå tidigt från en fest för? :D

• _koko_

muggles - det är lugnt, jag mår redan bättre. Det hjälper verkligen att få böla ordentligt!! :)

Och skönt att ni är här ikväll också, så jag får babbla lite!

• _koko_

Tror att jag helst inte läser några förlossningshistorier... Shit, det känns läskigt nog som det är, hahaha...

• _koko_

Åh ppiller blir det aaaaldrig mer här, blev en otroligt konstig, tråkig människa helt utan sexlust av dem...

• _koko_

Jaha, då var det min tur att prata med mig själv... :D

Så, koko, tror du att livet ser ljusare ut i morgon?

• _koko_

Ja, det tror jag faktiskt. Inte jätteljust, för jag kommer fortfarande inte kunna hänga här, men ljusare iaf. :)

• _koko_

Fniss, sov gott kära vänner, nu ska jag vika lite tvätt och sen krypa ner under täcket och hoppas på en morgondag utan starka värktabletter.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???