Hej vänner, vad jag saknar er... Sååå tråkigt att inte kunna hänga här på dagarna, men det funkar verkligen inte.
:( :( :( :( :( :(
Har en grym mensvärk idag, första dagen med värktabletter. Hade hoppats att omega3 åtminstone skulle lätta mensvärken nu när det inte gjorde mig på smällen, men inte... Känner mig jättekinkig idag...
Är uppe i 8 dagars flytningar/mens nu, kan det räcka någon gång eller? Mensen har ju sett ut så i 5 månader nu, så jag borde ju vänja mig... Men ändå.
Ska nog ringa KS snart och kolla om de fått min remiss och hur lång kötiden är, vore skönt att ha det att "se fram emot".
En av mina närmaste vänner plussade nyligen, på andra försöket. Är jätteglad för deras skull såklart, men det svider förstås också...
En annan kompis påbörjar ivf i dagarna. De har ett unerbart ivf-barn redan, men det ökar tydligen inte chanserna att försök två ska gå lika bra. Hoppas jättemycket för deras skull.
Allt det här ökar min känsla av att bli ensam kvar... Att alla ni andra här kommer bli gravida en efter en och jag får sitta här ensam till slut...
Tror det är konkurrens om deppmanteln just nu... :(
Kram, nu måste jag jobba lite till...