• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

*tillbaka från toa*

Hmmm.... Inte en droppe blod! Shit vad jag blir snurrig i huvudet nu... Uuuuääähhhh, vill PLUSSA!!!

• _koko_

Men på dag 31?? Näää, det verkar alldeles för konstigt... VAR ÄR DEN DÄR JÄ*LA LAMPAN PÅ MAGEN NU?????????

• _koko_

Nä, jag har inte kört med stickor så jag har egentligen ingen aning om när äl var... Eller om jag hade någon, hahaha...

Jag testade - i söndags morse.

Nä, nu ska jag hem och tvätta, sambon har slut på strumpor, hahaha...
    Kram allihop och röda damen och faran och allt annat - håll er borta!!!!!!

• _koko_

Lessen - hade ni pratat ut om detta innan det hände? Dvs var ni överens om att inte skaffa barn? Jag tycker inte att man ska gifta sig med någon utan att ha haft det snacket.
    Och var ni överens om det förstår jag hans reaktion, nu vänder du allt upp och ner!

Samtidigt tror jag som viktualia att situationen kan ändra sig om han får smälta alltihop. Ge honom några dagar att fundera på det själv och ta upp det igen sen lugnt och sansat.
    Jag hoppas att allt löser sig för er!

• _koko_

A.M. - tror du verkligen det blir nån bebis om du sitter framför datorn hela tiden??? Ut och promenera! :D ;) :D

• _koko_

Hahaha, tja, kryp då! Det kan du väl bjuda grannarna på? :D
    Förstår att det räcker nu... :)

• _koko_

Smiter in supersnabbt och säger: Inga fler blodspår än så länge. :) Inga andra tecken heller förutom lite mensvärk. Hahaha, visst låter det lovande??? Nej nej nej, inte tänka så...

Gråter dock en skvätt för snart så och sweet, trodde också att ni skulle följa cicci!

Kram! Hoppas på att kunna smita in här i eftermiddag igen, men tills dess måste jag jobba jobba jobba...

• _koko_

Åååååh, Snart så... Det måste ha varit ett missfall! :( *Kramar om*
    Jobbet är INTE viktigare än ditt välmående, stanna inte kvar en minut längre än du absolut måste. Det är så hemskt att kastas mellan hopp och förtvivlan, jag blir helt skakis varje gång jag går på toa...

Kunde inte hålla mig härifrån som ni ser...

• _koko_

Tänker inte testa igen förrän på fredag! Orkar inte med fler jäkla minus!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???