• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

Pip på FruLlis!!!

skönt att läsa rapport - klart vi engagerar oss..

Du - enligt plan A ska vi ses imorgon och enligt samma plan undrar jag om det är ok om jag dyker upp kl 19 i receptionen på ditt hotell?!?

och historien hos BM - sånt är så tröttsamt att man DÅNAR.... baaaa jag skulle få utbrott eftersom evenemang av den arten kräver att jag är ledig från jobbet länge eftersom sånt sker på kontorstid (och då måste pendlaren åka hem först)....

• Drömma

Jag hade nog en magkänsla hela tiden (men det har man ju haft utan att vara gravid oxå :)

fast om man kollar på värdena här nedanför är det inte så konstigt, för om man kollar vecka 5 kan hCG vara 19 och t ex CB mäter väl från 50 hGC om jag inte missminner mig, så har man lite gravhormoner visar det sig kanske först i v. 6, kanske därför att jag inte har så mga symptom oxå. Provade två gngr för säkerhetsskull och det blev 2 snabba, starka +.

Veckor efter senast mens (hCG i mIU/ml)
    3 5 - 50
    4 4 - 426
    5 19 - 7 340
    6 1 080 - 56 500
    7-8 7 650 - 229 000
    9-12 25 700 - 288 000
    13-16 13 300 - 254 000
    17-24 4 060 - 165 400
    25 - 40 3 640 - 117 000

• Page

Pust och stöön...har inte vågat skriva något innan FruL visade upp sig här. Jag har en förmåga att vara hemskt negativ och när alla andra nojade upp sig ville jag inte skrika: "Ring till alla sjukhus!!". Ni skulle bara veta hur många gånger min man har varit utsmetad på vägen (för min inre syn).
    Kan inte vi införa att alla som brukar vara här dagligen och skriva höra av sig så att man vet att allt är ok?

Först var det Muggles som låg under ett takras i Tyskland, sen är Jessie försvunnen. Lapinette måste ha kommit fram väl för jag såg inget om flygkrascher på nyheterna...och sen FruL.

Ja, jag är sjuk i huvudet!

NU, ska jag läsa ikapp. Har skrollat som en galning efter Boris mammas nick och inte läst något.

• sweetstreet

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Page!!!!!
    Kul att du är här igen!!!! :D :D :D :D :D

Jag har saknat dig!!!!!!!!

Och detta emd att vara neggo, tja det är vi nog lite till mans. Men jag är oftast snarare "dumoptimist" men det är inte heller alltid så bra... *tuggar på läppen*

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!
    jag har världens super ångest över att jag inte avlade rapport tidigare
    förlåt, tänkte inte alls på att no kanske oroade er
    USCH DUMMA FRULlan

och extra förlåt till snartis och cicci som inte fick svar på sina sms
    ÄLSKAR ER

den här tråden är bara bäst. tack alla för att ni finns oc förlåt igen.

Sweetan: aha frullan har missuppfattat, okej då startar jag ingen ny tråd förräns i morgon då. BRA
    och tack för grattis.

jag bara såg att boris kommer bli en sån assnygg hårdrockskille åhhhhhhhhhhh
    undrar just vilken födelsedaag han ska få sin första tatuering
    ha ha ha
    den ungen kommer bli indoktrinerad redan från start. Här ska gillas rocken roll för hela slanten.

vickan: jag får höra av m ig i morgon om vilken tid jag kommer loss, men 19 borde funka...men man vet ju inte, det är ju sista veckan i hålan...

• nu är jag fruL

häääääääääj page
    jag är okså sjuk i huvet så du och jag verkar lika

• sweetstreet

HAha!!! FruLLis!!!!!!

Vad snopen du skulle bli ifall Boris visar sig bli en shclagerbög som älksar rosa fjäderboa och tighta glitterbrallor!!!!!!! :D :D :D :D :D

• nu är jag fruL

sweet
    Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    vissa saker får man inte ens skämta om ihhh vad läskigt

Men helt ärligt det skulle vara okej. bara det INTE blir hip hopare av Boris, näe du då sätter jag honom på internat eller uppfostringsanstalt. Finns nog inget v
    ärre än hip hop.

Ja som ni hör så är musik väldigt viktigt i min värld....

sen retar det alltid folk när man pratar om agtt ens barn SKA bli på ett visst sätt. Folk blir helt galna...och jag gillar att reta folk

irriterande idiot... jAG?????

• nu är jag fruL

helt ärligt så måste jag säga att jag inte k'änner någon som helst skräck eller rädsla eller nåt för om Boris skulle bli just bög.
    visst det kanske ändrar sig den dagen man brökjar längta efter barn barn 8 snacka om att jag går höändelser i förväg nu, jag har ju inte ens barn )
    men just bög, varför inte?
    bara killen gillar hårdrock så
    och blir lycklig
    det är det viktigaste.
    Skulle han sen völja att dela säng och sitt liv med en kille... tja...alla vägar till lycka är vel bra.

ähhh nu har jag börjat svamla

Kul med en svensk tysk i trådenn
    bodde själv i berlin förut..så jag blir lite avis....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???