• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Frejis, Fy fan för kärringen! Hoppas att du har sparat några av Sweets portionskramar. Tänker på dig?

CicciL, Grattis till bulan! Äntligen ett tecken som syns utanpå!

Snart så, Hoppas att färgen blev lyckad! Är det du som färgar lilarött? Hmm, minnet?

Honungsjohanna, Jag smög runt här i minst en månad innan jag ?vågade? yttra mig. Eller erkänna för mig själv hur besatt jag verkligen har blivit.

Sweet, Hehehe, semesterträning fortsätter! Jag är grymt besviken att det inte har blivit någon skillnad på två veckor!! Vafan?? Jag har ju tränat stenhårt och lider av diverse muskelskador.

FruL, Du kan sicka Boris på rockskola till oss också. Tillsamman borde vi täcka in hela rockens historia.

BRA jobbat tjejer! Trumpeten ljuder högt här i hålan! Katten stämmer in.

• sweetstreet

Nej ang bögar så har jag vänner som är bögar och de är superhärliga1 Har ingta som helst fördomar moit homosexuella.Och har även hört skräckhistorier om föräldrar som verkligen i praktiken "sagt upp bekantskapen" med sina barn när de fått veta att de är homo. Helt HORRIBELT!!!! tycker jag! Sådan KAn jag bara INTE fatta!!!! :o
    De är ju exakt samma personer fast att de råkar bli kära i en av samma kön!

• Page

Appråpå (var sitter p:na egentligen??) svans...vad säger ni om muffen? Penis, snopp, ja, även k*k känns helt ok tycker jag men jag har inget bra ord för det kvinnliga könsorganet. Alltid problem hon gyn: "Ja, jag känner mig lite torr i fi...äh...vagi...jag menar slidan". Hittar inget bra neutralt ord, antngen låter det grovt eller kliniskt.

• Page

Har redan gått långt fram i tiden och funderar på vad jag ska läsa mitt barn att säga. Urrk, framstjärten går bort. Just nu ligger penis och vagina som bästa alternativ.

• sweetstreet

Haha FruLLis!
    Själv är jag en galen schlagerböna!!!!
    Inte något jag lyssnar på i min iPod kanske, men vi hade härliga schlagersångarstunder i mitt gamla labb!!!!!!!!!!!!! Hehe! Alla på våningen höll nog för öronen! Men jag kan itne hjälpa det, även om jag "fattar" att det är usel musik så blir jag glad och vill hoppa o studsa när jag hör sån't! :D :D :D

Så det är inte bara du och page som är sjuka....! ;) :D

• Page

Håller med dig Sweet angående homosexualitet och konstiga fördomar. SJUKT!!

• sweetstreet

Page! Nuförtiden ahr jag förstått att det heter "snippa". Alltså det "officella" ordet som anmvänds på t ex dagis och så. Tycker det är ett bra ord!

Fast precis som med snopp känns det som att det är för barn.

Hehe själv kallar jag min för antingen mufsan eller igelkotten :D

• sweetstreet

Så om du får barn kasnke du helt enkelt bara kan börja använda snippa-ordet du med?

• Page

Sweet, Jag har schizofren musiksmak och kan skaka rumpan även till schlager! Variation rules!

• honungsjohanna

Drömma: Hur exakt kändes de där stickningarna i magen och ryggen? Var i ryggen satt de? I svanken? Var i magen? Nere, på sidorna? Förlåt för frågorna, men jag har B(I)M nästa vecka och tycker mig, som alltid vid den här tiden i månaden ha stickningar i mage och rygg. Jag är gravid varje månad! Minst en gång varje månad!

FruL: Vad skönt att allt är bra med dig! Var i Berlin bodde du och hur länge? Jobbade du här?

Page: Jag har förstått att de flesta har tjuvläst ett tag innan de vågar "komma ut". Det kändes bra pirrigt att skriva det första bidraget! Tänk om ingen svarar? buhu buhu

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???