• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Frejis

God morgon :)
    över 12000 inlägg, det är helt otroligt. Grattis till det Nenne & Sweet :) vad jag förstår så kan man räkna lite olika och jag vill inte att någon av er blir utan sin första plats :)

Tack för kramarna och omtanken Sweet, Page och alla - det betyder verkligen jättemycket. Ska säga till magen att sluta göra ont nu, dumma onda mens :(

Snartis: Vad skönt att allt är ok och att myomen inte har vuxit. Vilken lättnad :) blev jätteglad för din skull.

Frullan - vilken historia, att tappa bort din tid när du som mest behöver den. Bra att du inte gick (förstår reaktionen helt och hållet) och att du fick se Boris. Ska du byta BM nu eller kommer du att ge dem en chans?

Page - "Doktor Glas", visst, jättegärna :) kan du inte berätta med om uppsättningen? Har nog lyckats missa info totalt och informationsfreaken i mig börjar vaknar till och viskar att jag borde googla på ämnet. Antar att det är en "sann" (tänker på Bengt Olssons Gregorius) uppsättning av Söderbergs "Doktor Glas".

Honungsjohanna - välkommen till tråden!

Ska försöka titta in här på eftermiddag. Hinner inte skriva så mycket på dagarna och kan inte heller ansluta till kvällskiftet (har gäster här hemma hela den här veckan och några dagar nästa vecka). Men jag gör ett försök :) många kramar till alla från Frejis

• Frejis

Mindre, jag håller självklart alla tummar och tår, och mitt hår har blivit alldeles krulligt av spänning, väntan och viljan att du ska lyckas :) tomtens fru är hos mig, har bjudit henne på morgonkaffe med lite sömntabletter i, vilket innebär att hon håller på att somna och inte kommertill dig.

Hoppas hoppas hoppas...

• mugglesfan

Har inte hunnit läsa ikapp och ska strax på fler möten men skickar massor av sympatikramar till Frejis!!!

• Liten med Mindre

Tjena! Det tog en salig tid att läsa igenom allt. Bra jobbat kvällskiftet. :)

Nu skäms jag lite för att jag surfat på arbetstid, måste sätta lite fart.

Inga röda droppar att rapportera. Möjligtvis ett ilsket humör för att jag vaknade vid 4, och för att jag har en chef som är usel på kommunikation.

Kramar!

Vad skönt förresten FruL, att Boris mådde bra!

• Liten med Mindre

föreslår förresten det tråkiga men enkla namnet: "När märker man av det...tråd 3".

Eller möjligen "Hur märker man av det...del 3", efter som vi diskuterar både hur man märker av ÄL, BIM och bebis.

• Snart så....

tjo tjejer,

Era galningar på nattskiftet, shit vad ni skriver :D :D :D

Skönt att höra att allt var bra med Boris Frullan. Förstår att du vart helt galen hos BM, hur i hela friden klarar de av att tappa bort din tid??? åhh vilka moggisar!!!

Mindre, tur att mina naglar är såååå starka av alla vitaminer annars skulle jag inte haft några kvar hahaha
    När ska du testa????? såååå nyfiken
    dåligt humör=gravtecken :D :D :D

Page, nääää det röda håret är frullans! Nej Nenne inte det håret!! snuskhummer hahah
    orkade inte färga mitt igår men ska göra det ikväll, ska bli riktigt mörk denna gången

• Snart så....

Mindre, bra förslag!! nu diskuterar vi ju massa olika saker så det var en bra titel

• Liten med Mindre

Snartis - senast måndag lär vi veta. Håll ut!

• Snart så....

hahahaah ja får väl göra det

• _koko_

Ojojoj, här är man borta en dag, och så är det nästan den mest händelserika i trådens historia!!!

fruL - vilken cliffhanger du bjöd tjejerna på!!! Jag var helt ovetandes eftersom jag som sagt var internetlös hela dan igår (var på ett seminarium). Dagen avslutades med öl :) vilket gjorde att jag kom hem för sent för att orka logga på här.
    Blir sååå glad att allt gick bra (till slut) och att ni fick se boris alive 'n' kickin! Tack förresten för alla gluten/laktostips. Mina två första dagar utan har gått bra!

Skit, jag som tyckte att jag vaktade henne så noga frejs. :[ Tog mig nog vatten över huvudet när jag försökte hålla henne borta från nenne också... Undrar hur hon är att leva med den där kvinnan, stackars tomten...

honungsjohanna - varmt välkommen! Ska lägga upp dig på listan och lägga ut den när jag får möjlighet.

Snartis, jag då? ;) - Jag var först att svara fruL av oss som är kvar nu, sen kom cicci och sen lapinette (ja, jag har kollat upp det, så mongo är jag :D). Hade ju ett annat nick då...
    Såg att jag bla skrev "wow, redan 50 inlägg", hahahahahahahahahahahaaa....

Idag är jag sjuuuuk, jättesynd om mig. :( ;)
    Har ont i halsen och är snuvig. Trist!
    En bra grej är ju att jag kunde läsa ikapp de 30 sidorna jag hade missat utan att få dåligt samvete. Men snart måste jag nog krypa ner i sängen och sova lite till. Sov jättedåligt inatt.

Muggles, tänkte maila dig det där jobberbjudandet förresten, så kolla din hotmail.

Kram på er allihop, ska försöka kika in lite senare idag om jag orkar.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???