Ojojoj, här är man borta en dag, och så är det nästan den mest händelserika i trådens historia!!!
fruL - vilken cliffhanger du bjöd tjejerna på!!! Jag var helt ovetandes eftersom jag som sagt var internetlös hela dan igår (var på ett seminarium). Dagen avslutades med öl :) vilket gjorde att jag kom hem för sent för att orka logga på här.
Blir sååå glad att allt gick bra (till slut) och att ni fick se boris alive 'n' kickin! Tack förresten för alla gluten/laktostips. Mina två första dagar utan har gått bra!
Skit, jag som tyckte att jag vaktade henne så noga frejs. :[ Tog mig nog vatten över huvudet när jag försökte hålla henne borta från nenne också... Undrar hur hon är att leva med den där kvinnan, stackars tomten...
honungsjohanna - varmt välkommen! Ska lägga upp dig på listan och lägga ut den när jag får möjlighet.
Snartis, jag då? ;) - Jag var först att svara fruL av oss som är kvar nu, sen kom cicci och sen lapinette (ja, jag har kollat upp det, så mongo är jag :D). Hade ju ett annat nick då...
Såg att jag bla skrev "wow, redan 50 inlägg", hahahahahahahahahahahaaa....
Idag är jag sjuuuuk, jättesynd om mig. :( ;)
Har ont i halsen och är snuvig. Trist!
En bra grej är ju att jag kunde läsa ikapp de 30 sidorna jag hade missat utan att få dåligt samvete. Men snart måste jag nog krypa ner i sängen och sova lite till. Sov jättedåligt inatt.
Muggles, tänkte maila dig det där jobberbjudandet förresten, så kolla din hotmail.
Kram på er allihop, ska försöka kika in lite senare idag om jag orkar.