• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

vänner fan
    Ja det är bra att det finns folk med alla smaker.
    För om alla skulle tycka lika...så vore det faktiskt trist. vem skulle JAG då hacka på
    näe det måste finnas folk med dålig smak så att JAg med min UTSÖKTA eminenta smak kan racka ner på och skratta åt något

EGO.... JAG... moi????
    va det kan ni inte mena....

Men jorden snurrar ju runt solen, det vet ju alla. Och solen det är vel ändå JAG

ahhhhhhh
    snart slår jag carola i äckel

• Page

Ladda ned på nätet FruL!! "Once more with feeling" heter avsnittet. Det är så härligt pinsamt i början men när man har sett det flera gånger blir det riktigt bra!

• Vänner-fan

FruL,
    Ha ha, nej det är VERKLIGEN jättebra att inte alla tycker lika! Jag brukar ha tillräckligt många att fajtas med om att få tag i bra biljetter som det är

• nu är jag fruL

vänner
    ha ha ha
    ja jag tycker att han är en underhållande prick faktiskt.
    Han struttar runt i sin värld och verkar inte veta bak och fram ibland. Helt lost in space. men så snäll så han är harmlös. Sen vill han så väl men säger så otroligt ogenomtänkta saker ...

näöe jag kan inte förklara det.... men kungen underhåller faktiskt.
    han är lite små snurrig men bjuder på sig... kul.

vi kan nog dock alla gissa vem det är som har läderstövlatr och piska i det kungliga sovrummet

• start september

Oj vad många inlägg!

För två veckor sedan så gissade jag på att vi skulle nå 12 214 inlägg. Då hade vi just passerat 10 000. Det var inte illa gissat!

För övrigt är jag lite låg, för mycket att göra på jobbet, mycket övertid och så tycker maken att jag är lite för fixerad över detta. Dessutom blir ytterligare fler gravida på jobbet, känns lite jobbigt. Särskilt när det är de som är yngre än en själv också (jag fyller ju bara 31 i år . Ja, ja. Ni livar alltid upp mig!

Mindre - hoppas så för din skull!

• Vänner-fan

Oj oj oj, detta är nog den bästa rehabiliteringen av min förkylning jag kan få just nu! Att bara sitta här och skratta!
    Småsnurrig. Lost in space. Ja men det är bra, då är vi överens om det iaf, FruL!

• Page

Vi är alla fixerade Start september...om det får dig känna lite bättre!

• nenne78

*ryser*
    carola. MY GOD vad jag INTE tål henne. Hon ger mig eksem!

för övrigt. Jag har ju ingen koll på min cykel. Är på dag 30 och inte ett spår av någon galen tant i röd sparkdräkt. Förra cykeln var 30 dagar, gången innan 32... Inte för att jag vill hetsa upp er nu, för det enda symptomet jag känner är att jag känner mig uppblåst och fet. Och det brukar man ju inte bli förrän i slutet av grav så .. näe. Jag är nog inte på tjocken. Men varför har man tuppjuck i tjottafräsen?!?!? Varför börjar inte naveln att blinka?!??!?

• nenne78

kan inte tanten komma nu då så man slipper fundera??

• Page

FruL, Du får snart exempelfiera din smak snart. Jag dööör av nyfikenhet!
    Lägg gärna upp det på musik, kläder, inredning! Hahaha

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???