• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

HAHAHAH två knasbollar är vi :D :D

• Page

Fast det är tyvärr bara jag som gillar Buffy här hemma. OCH musikaler...maken kräks över min smak så jag måste smyga lite med det!

• nenne78

ni är det maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!! :-d yei!

• nenne78

_nu_ ska det ju såklart vara.

weeh! Sen ska jag bli packad och glad! Mot packbordet!

• Page

Äh Nenne, det är bara att sätta i gång! Första gången fick jag mens en vecka senare än jag trodde men då visade stickan att jag slapp hoppas och andra gången kom kärringen SAMTIDIGT medan jag väntade!

• Snart så....

Synd för dig, min sambo är lika "galen" som jag :D :D eller kanske ännu värre

fast nu var det ett bra tag sen vi kollade på just Buffy. Vi strecktittade i princip alla 7 säsongerna. hmmmm...

• nu är jag fruL

snartis
    UNDERBART
    då vet jag vem jag ska låna tv serier av till min mamma ledighet. Fast vi kanska kan träffas och ha buffy ,maraton medans bebbarna slaggar.
    Heldags buffy med skräpmat

page
    ojjjj min smak.....
    shittans
    eftersom ränderna aldrig går ut så är det en del svartrock/goth kvar. Ja jag var en va de där magra tejejerna med långt svart hår, vitmålat ansikte, svart läppstift, svarta kläder osv....
    Riktigt söt ska jag säga

men efter ha växt upp lite så är det numer mer avslappnad stil eller snarare frånvaro av stil. och rocknroll i olika former. Mycker hårdrock.... fast inte speed utan "tung" lite mörk...
    ähhh jag är en tant....
    tanter gillar liksom det dom gillar

håller inte så hårt på stil osv längre.

aha nenne
    du gillar att få pippi i musen. Hmmm håller diu på skapa zoo eller

• Snart så....

själv har jag just ätit och magen har svällt ganska mkt

Frullan, vi får kanske ta sällis och jaga kläder när du är hemma igen

• Page

Ja, man får lite ont i ögonen av det! jag var skelögd efter en sådan kavalkadtittning!

• Snart så....

Frullan, helt klart och kolla på alla roliga avsnitt :D :D

Fast sssssch vi har laddat ner alla serier *tittar sig oroligt omkring*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???