• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

page
    klart att inte DU ska amma. Eftersom du livnär dig på din porrighet så kan ju inte du få fula hängande utammade bröst. Näe det går ju inte. Så vi förstår. Slampigheten framför allt

• Snart så....

Jag kommer oxå försöka amma men tänker inte hålla på i evigheter.
    Såg den där hemska dokumentären på 5:an om folk som ammade sin 7-årig. HELT J*VLA SJUKT!!!!

• nu är jag fruL

snartis: Då får du och jag starta en egen liten "mamma-grupp" efter förlossning där vi ser till att peppa varandra att bli av med de kilon vi dragit på oss PLUS att vi måste hänga i stallet och se på¨TV.
    Oj oj oj vi kommer att ha fullt upp.
    Men helt ärligt blir det skönt och nödvändigt med stöd...

• Bröllopstokiig

Måste bara inflika, Snartis, jag såg den med. FY F****N vad äckligt! Dert var det äckligaste jag sett. Usch, då insåg jag att jag vill sluta amma så fort jag kan! Typ vid 6 månader, inte längre.

• A.M.

Hej trådisar! Jag hade problem med min självbild denna senaste graviditet. Jag kände mig som världens största muminmamma (vilket ni kanske minns från mina inlägg då). Konatigt - jag trodde inte att jag skulle bry mig så mycket ...

Dock blev jag tröstad av min smala, jättesnygga BM som berättade att hon gått upp 40kg när hon väntade sitt andra barn. Till och med hennes näsa hade varit vätskefylld och klotrund och örsnibbarna blev jättestora ... Sedan hade det tagit ett par månader bara så var hon som vanligt igen. Det tröstade mig som sagt.

Jag gick upp drygt 20kg - men nu 2,5 månader efter förlossn. börjar jag känna mig som vanligt (förutom mjölkfyllda boobsen då). Så kilona försvinner. Oroa er inte!

• nu är jag fruL

ett halvår eller så tänker jag amma.

• nu är jag fruL

AM
    som vanligt TACK för en rapport ur verkligheten. Det är lätt att bli helt tokig när man fantiserar och målar upp skräck scenarier.

• Page

Äh, hängtuttar får man ju i alla fall av graviditet...fast det är klart, med en ny (förhoppningsvis gravid en) kommer jag kunna locka andra kunder också! Aha...affärsidé!

Hmm...undrar om det finns korta kjolar med en sån där extra magstretchsak?

• Page

Jag undvek den omtalade dokumentären!

Bäst att jag avlägsnar mig innan jag börjar diskutera ännu konstigare saker!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???